Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mitt 4 barn for 1,5 år siden.Etter hver fødsel har jeg aktivt drevet med knipeøvelser.Jeg kjøpte knipe kuler og disse har fungert bra.Det har aldri vært noe problem tidligere.

Men etter den siste fødselen er det derimot helt håpløst.

Jeg kjenner omtrent ingenting lenger under samleie.Jeg har alltid hatt stor glede av et aktivt seksualliv men nå er det omtrent dødt for meg.

Dette går jo selfølgelig utover ekteskapet mitt.Jeg har ikke lyst lenger når jeg ikke kan føle noe.Min mann kan ikke skjønne dette da etter hans mening ingenting er forandret.

Han sier han ikke kjenner noe forskjell men jeg føler meg altfor "stor"!

Hva kan jeg gjøre!

Finnes det andre metoder for å få strammet opp vagina?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92107-h%C3%A5pl%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Alternativet er operasjon hvor man fjerner en kile av hud/slimhinne. Jeg synes du skal få en henvisning til en gynekologisk sykehusavdeling for vurdering om en operasjon kan hjelpe deg. Jeg er ikke helt sikker på at det er anatomien som er forklaringen på problemet utfra din beskrivelse. Det viktigste stimulus er berøringen av skjedeveggen. Med fire barn kan det være at du har liten overskudd til sex og at det føles dødt fordi du ikke er opplagt eller for sliten. Men få en gynekolog til å vurdere din totale situasjon.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92107-h%C3%A5pl%C3%B8st/#findComment-510031
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...