Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste hatt litt sexuell omgang med en jente. Jeg har brukt kondom stort sett, men har vært inne i henne etpar ganger uten, ikke mye, bare noen støt.

Men så har jeg plutselig lagt merke til et tynt hvitt slimaktig dekke over penishodet med endel hvite prikker i som ligner små kratere. Jeg har ikke lagt merke til noen særlig lukt enda, heller ingen smerte eller kløe. Hvis jeg gnir litt hardt på det, løsner endel av det og flasser av. Selv om jeg vasker og dusjer penishodet omhyggelig med vann, forblir de hvite prikkene der.

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde det før jeg traff henne, og det er lenge siden jeg hadde sex før det.

Såvidt jeg vet har hun bare hatt sex med en gutt før og det er ganske lenge siden, så det virker rart om hun skulle ha smittet meg med noe. Vi har jo ikke akkurat hatt mye ubeskyttet sex, så det må i såfall være veldig smittsomt.

Er dette bare ekstra produksjon av talgsekret og ikke noe å bry seg om, eller er det soppinfeksjon som bør behandles?

Eller har jeg symptomer på en værre kjønnssykdom?

Hvis det er noen som har peiling, eller som har erfaring med det samme, setter jeg pris på svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92148-sopp-p%C3%A5-tissen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at evt. soppinfeksjoner er smittsomt. Det er ingen hjelp i at bare du behandler deg selv,kjæresten din må også behandles, hun kan kjøpe en kombinasjonspakning med Canesten - den inneholder i tillegg til krem også en stikkpille som skal føres inn i skjeden (så langt inn som mulig) LES BRUKSANVISNINGEN NØYE.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92148-sopp-p%C3%A5-tissen/#findComment-510378
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...