Gå til innhold

Det går til H*****

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signert

Eg og mine kjære har vært sammen i et halvt år nå og vi synest begge at vi har det fint på mange måter, eneste negative med forholdet vårt er at vi har en spesiell form for krangling som eg ikke har vært borti før.

I det siste har dette sjedd ca en gang i uken, resten av uken er begge to veldig snille med hverandre og synest begge at vi har det så fint i lag, og det har vi jo også..

Men er det normalt å krangle nesten en gang i uken når vi ikke bor i lag engang?

Vi kan begge to snakke ut om problemene under denne "krangelen" det er alltid noe som må løses forandres på.

Hvor normalt er dette og bør vi bare gi opp siden vi ikke klarer å leve et harmonisk og godt liv sammen enda vi er veldig glade i hverandre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92149-det-g%C3%A5r-til-h/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...