Gå til innhold

Vanskeligt

Anbefalte innlegg

Gjest Intresangt

finner ikke noe bdre tittel.

for to år siden var eg ung og naiv, var forelsket i en gutt som også likte meg, trodde vi skulle bli sammen, men så tok eg en del dumme valg og det gikk til helvete med hele greia. Selv ble eg så deprimert at eg mest kontrollen over mitt eget liv og ble sammen med en annen, eg ante ikke hva eg gjor bare eksisterte i et par månder.

I den tiden traff eg kameraten hans som var veldig kjekk og eg ble forelsket i, men ikke forelsket som på samme måte som tidligere.

Han var veldig opp og ned person, hang over meg en dag ungikk meg neste visst dere sjønner,

Eg "våknet" og slo opp med han eg var sammen med og fortsatte å prøve å få kameraten.

Tilslutt gikk eg lei og traff han eg nå er sammen med, en rolig grei gutt som aldri ville funnet på å gjøre med noe vondt.

Kameraten, la oss kalle han Daniel visste ikke at eg var sammen med venen hans da eg nektet for det hele tiden, men eg sa til han at eg hadde type nå og da ble han velig intresert igjen. Han har begynt å sende sms helt av seg selv osv..

Eg har jo type nå som eg er glad i men det er ikke så lett når Daniel dukker opp når eg minst forventer det.

Hva er det for noe, leker han med meg eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92162-vanskeligt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...