Gjest ikke undertegnet Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Min søster har nettopp funnet ut at hun er gravid, ca 6 uker på veg. Testen ble tatt i går, og viste positiv. Men nå frykter hun det verste; hun har smerter i ryggen, og små blødninger. Dette skjedde også i fjor, og hun aborterte - 9 uker på veg. Forskjellen nå er att det er IKKE koagulert blod, og IKKE så mye blødninger som sist. Nå er det litt som av og til drypper i toalettskålen, helt friskt blod. Blandet med vann så ser det kanskje verre ut enn det er??? Smertene er heller ikke så kraftige, men de er der jo... I mitt svangerskap hadde jeg mye menssmerter, VIRKELIG smerter, også bak i ryggen. Men jeg hadde INGEN blødninger, og er veldig bekymret for henne. Hun tør ikke å håpe i det hele tatt, stakkar. Noen med erfaringer? Andre som vet hvordan det er med blødninger/smerter i svangerskapet?? Håper noen kan svare, Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92187-bl%C3%B8dningersmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.