Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Helt siden jeg var 7 uker på vei, har vi gått rundt og kost oss med tanken på at vi skulle få tvillinger - Og var spente på UL forrige mandag for om alt stod bra til med våre to. Det første jordmora sa, fikk det til å gå trill rundt for oss begge. Nå nei, der inne var det ikke to, men TRE. Nå en uke etter har vi begynt å venne oss til tanken, og gleder oss selvfølgelig til å skulle bli en familie på 5.

Jeg tror sjansen for at dette skulle skje er temmelig liten, og da jeg ringte klinikken som satte inn egga, fikk jeg beskjed om at iallefall ikke hun jeg snakka med hadde hørt om dette. Selvfølgelig har det sikkert skjedd før, men kanskje ikke på denne klinikken.

Det blir unektelig rart med 3 gutter (som UL viste), hvor 2 er helt like. Skal bli spennende å se!

Jeg er nå i uke 20, og fikk beskjed om at trillingene blir forløst ved keisersnitt rundt 7 uker før termin.

Så til dere som skal ha fryseforsøk: det går an!!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92210-frysefors%C3%B8ket-ga-trilllinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

WOW! Gratulerer :) Dette må jo bare bli kjempe spennende! Det er en her inne som ganske nylig har fått trillinger (tre jenter) så det er mulig ja, men det skjer vel ikke så alt for ofte nei!

Kjempe gøy må det være og gratulerer igjen! Du MÅ bare holde oss oppdatert her inne på forumet dette er jo veldig spennende!

Gratulerer igjen!

Annonse

Gratulerer så mye, så mye med trippel lykke!

Kan jeg spørre om hvor mange fryseegg dere satte inn? Ved hvilken klinikk?

Jeg er nå i uke 34 med en "vanlig" ivf-jente i magen. I fryseren på Røde Kors ligger kanskje et søsken til henne (vi har fire egg). Men når (om) den tid kommer at det er snakk om tilbakesetting av disse eggene, tør vi da sette tilbake tre egg? Slik vi vet av erfaring at de gjør på RK?

Vennlig hilsen

Gratulerer så mye, så mye med trippel lykke!

Kan jeg spørre om hvor mange fryseegg dere satte inn? Ved hvilken klinikk?

Jeg er nå i uke 34 med en "vanlig" ivf-jente i magen. I fryseren på Røde Kors ligger kanskje et søsken til henne (vi har fire egg). Men når (om) den tid kommer at det er snakk om tilbakesetting av disse eggene, tør vi da sette tilbake tre egg? Slik vi vet av erfaring at de gjør på RK?

Vennlig hilsen

Heisann!

Vi satte inn 2 egg, ved st.olavs. Så jeg vil ikke anbefale dere å sette inn 3. Trodde heller ikke at de gjorde det i Norge lengre??

Husk at sjansen for flerlinger er så absolutt tilstede med 2 egg...

Lykke til!

Kjære Ninak!

For en fantastisk nyhet! (Dette blir mat å skrive om for Budstikka ja....)

Ønsker deg alt godt i tiden som kommer, plutselig så ble det veldig mye uventet å planlegge. Snakk om maks uttelling!

Ta godt vare på deg selv, husk at du er vert til hele tre gutter, og det er ingen spøk!

Klem fra ei som gikk på Bekkevoll

Å jøsses!!!Så spennende!

Dette er jo det andre trillingparet her inne på denne sida på kort tid.Så sjokkerende og så spennende det måtte være og få denne nyheten servert når dere ventet dere tvillinger!Tenker du har både barn og sommerfugler i magen nå.... :-)

Hold forumet her inne oppdatert da vel, spennende og høre fortsettelsen!

Lykke til :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...