Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

25

• Kat-1

14

• tigertrollet

11

• Pappa Bjørn

6

Mest aktive i denne tråden

Er det mulig????

Her hvor minst 50 % er opphengt i analsex....så kan da ikke svaret være så vansklig......

Gutt 1 tar jente i i rompa....skyller kondomen, mens den fortsatt er på....og tar så jente nummer 2...i ...ehhh...det "riktige" stedet....det samme gjør gutt nummer 2..

Ellers så peiser de løs i rompene til begge jentene...

Sånn...enkelt som bare det...dvs....hvis rompekjøring kvalifiseres som sex da.....

Avslørte jeg min kunnskap om kondomer nå? Med brødposer går det jaffal greit;) *s*

Min kunnskap begrenser seg mest til teori, men jeg har nå brukt det en del ganger også :)

Det er i hvertfall common knowledge at man ikke tar en kondom av, og så setter den samme på igjen.

Er det mulig????

Her hvor minst 50 % er opphengt i analsex....så kan da ikke svaret være så vansklig......

Gutt 1 tar jente i i rompa....skyller kondomen, mens den fortsatt er på....og tar så jente nummer 2...i ...ehhh...det "riktige" stedet....det samme gjør gutt nummer 2..

Sånn...enkelt som bare det...dvs....hvis rompekjøring kvalifiseres som sex da.....

Man kan få kjønnsykdommer også ved analsex, så dette ville nok ikke fungert :)

Det er selvsagt ikke umulig, men det er ikke anbefalt grunnet at kondomen lett vil sprekke dersom du tar den av og så på igjen (normal kondomkunnskap). Og sprekker den så er man like langt i forhold til sykdommer.

Altså er fortsatt mitt forslag det eneste reele her!

Pøh..!

..ba skryterru... =)

Kan de ikke bare ta en rask tur ut på dassen og skylle kølla (med kondomen på), før de bytter partner?

Dette var selvsagt ikke svaret, men det ville vel også funket?

Nei, ditt svar vil ikke være helt bakteriefritt. Da må det desinfisering inn i bildet. Ulumskhetene renner ikke bare av kondomen. Så sånn er det.

;-P

Annonse

Nei, ditt svar vil ikke være helt bakteriefritt. Da må det desinfisering inn i bildet. Ulumskhetene renner ikke bare av kondomen. Så sånn er det.

;-P

Da får man gå for klorin i stedet for vann, eventuelt et rensemiddel som ikke vil ødelegge gummi. Dersom slikt finnes.

Men det vet vel du bedre enn meg. Det er tross alt du som er dols ekspert når det gjelder "gummiting" :)

Er det mulig????

*råflire* Du virker like frustrert som jeg var for litt siden.. men så fant jo JEG (mynta på SDD) svaret da..=)

Da får man gå for klorin i stedet for vann, eventuelt et rensemiddel som ikke vil ødelegge gummi. Dersom slikt finnes.

Men det vet vel du bedre enn meg. Det er tross alt du som er dols ekspert når det gjelder "gummiting" :)

*rekker tunge*

Når dingsene skal i samme hull er det ikke så nøye med desinfisering vettu;)

Jeg deler mye med mine venninner, men ikke dildoer..

Man kan få kjønnsykdommer også ved analsex, så dette ville nok ikke fungert :)

Har ennå ikke hørt om noen som har hatt klamydia i ræva.......men oki...

Så hvis begge jentene blir tatt av begge guttene i rompa.....oki...litt grisete blir det jo....men jentene har sikkert ca de samme bakteriene bak der...og gutta har jo kondom....

=..ingen utveksling av kjønnsykdommer

Annonse

Har ennå ikke hørt om noen som har hatt klamydia i ræva.......men oki...

Så hvis begge jentene blir tatt av begge guttene i rompa.....oki...litt grisete blir det jo....men jentene har sikkert ca de samme bakteriene bak der...og gutta har jo kondom....

=..ingen utveksling av kjønnsykdommer

Du får jo ikke klamydia i rompa, men så vidt jeg har forstått (og her kan jeg ta feil) så kan likevel klamydia smittes ved analsex, i hvert fall har jeg lest det her på dol (uten at jeg vet om det stemmer).

Hovedinnlegget sa uansett ikke noe om klamydia, og så vidt jeg har lest så har gonorre i perioder vært veldig utbredt blant homser, og siden jeg går utifra at homsene ikke knuller hverandre i vagina, så kan dette smitte ved analsex.

Hehe, jeg kunne ikke dy meg :)

I know.... Men det er greit -er man stor i kjeften så slår det tilbake:)

Skal du se den nye drømmesaken?

http://www.cupido.no/arkiv/arkiv_dokument_bilde.lasso?&image_path_1=7000_7499_2/POO7193&t_tillegg_std_4=2.%20Tekstarkiv&t_dokumentgruppe_1=Produktinformasjon&n_dokument_id=30737

Men nå må jeg slutte med det der altså.... Får jo ikke mindre lyst på sex med ordentlig pikk av å leke med sånne plastdingser:)

Du får jo ikke klamydia i rompa, men så vidt jeg har forstått (og her kan jeg ta feil) så kan likevel klamydia smittes ved analsex, i hvert fall har jeg lest det her på dol (uten at jeg vet om det stemmer).

Hovedinnlegget sa uansett ikke noe om klamydia, og så vidt jeg har lest så har gonorre i perioder vært veldig utbredt blant homser, og siden jeg går utifra at homsene ikke knuller hverandre i vagina, så kan dette smitte ved analsex.

og HIV!

Oki da.....så si at begge gutta blir sugd av hver sin dame først....med kondom....(avsugning er jo sex har jeg lest her et sted..)

og så puler dem etterpå....

Sånn....det er sikkert.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...