Gå til innhold

Anbefalte innlegg

haha! den kan jeg!:) var nettopp på en tur der jeg og kjæresten min delte rom med venninna mi og kjæresten hennes, og alle andre synes denne gåten var veldig morsom når de fikk noen konkrete å forholde seg til...

løsning: gutt 1 tar på seg begge kondomene: kondom 1 innerst, kondom 2 ytterst. har sex med jente 1, tar av seg kondom 2, har sex med jente 2. gutt 2 tar på seg kondom 2 (som er ren på innsiden, skitten på utsiden av jente 1) - har sex med jente 1. tar på seg kondom 1 (som er brukt på jente 2 av gutt 1) utenpå kondom 2 og har sex med jente 2 - VOILA! :)

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

25

• Kat-1

14

• tigertrollet

11

• Pappa Bjørn

6

Mest aktive i denne tråden

Har ennå ikke hørt om noen som har hatt klamydia i ræva.......men oki...

Så hvis begge jentene blir tatt av begge guttene i rompa.....oki...litt grisete blir det jo....men jentene har sikkert ca de samme bakteriene bak der...og gutta har jo kondom....

=..ingen utveksling av kjønnsykdommer

Så homser som puffer bæsj får ingen kjønnssykdommer?

I know.... Men det er greit -er man stor i kjeften så slår det tilbake:)

Skal du se den nye drømmesaken?

http://www.cupido.no/arkiv/arkiv_dokument_bilde.lasso?&image_path_1=7000_7499_2/POO7193&t_tillegg_std_4=2.%20Tekstarkiv&t_dokumentgruppe_1=Produktinformasjon&n_dokument_id=30737

Men nå må jeg slutte med det der altså.... Får jo ikke mindre lyst på sex med ordentlig pikk av å leke med sånne plastdingser:)

Den var gøyal!!!! er det sånn som gir deg en Smarties om du suger hardt nok?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...