Gå til innhold

Hvor er drømmemannen ?

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Jøsses! Høres ut som om du har hatt hemmelige møter med mannen min jo!

Er greit nok å sette noen krav, skjønner at du gjerne vil at de skal ha ltt hår på huet. : )

Blir sjelden noe greier ut av tref på byn. Men kurs og sånn derimot! : ) Der møter du mange folk, og blir kjent (i edru tilstand, og det er jo litt viktig da) og så kan ting utvikle seg.

Vært på kurs i forhold til jobb nå og ble kjent med SÅ mange unge kjekke og morsomme single gutter! men ejg har drømmemannen jeg da.. : ) I hvert fall utseendemessig.. : )

Lykke til i hvert fall..

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• tigertrollet

14

• punkyB

12

• SierDuDet

9

Mest aktive i denne tråden

Jøsses! Høres ut som om du har hatt hemmelige møter med mannen min jo!

Er greit nok å sette noen krav, skjønner at du gjerne vil at de skal ha ltt hår på huet. : )

Blir sjelden noe greier ut av tref på byn. Men kurs og sånn derimot! : ) Der møter du mange folk, og blir kjent (i edru tilstand, og det er jo litt viktig da) og så kan ting utvikle seg.

Vært på kurs i forhold til jobb nå og ble kjent med SÅ mange unge kjekke og morsomme single gutter! men ejg har drømmemannen jeg da.. : ) I hvert fall utseendemessig.. : )

Lykke til i hvert fall..

hehe, "i hvertfall utseendemessig"...

jasså, har mannen din psykiske mangler

*lol*

Han vil jeg ikke ha !! Han synes jeg ikke er sexy - selv om han har noen spesielle øyne - han ser jo mer skummerl ut - en Alsgaard Light.

Hvem andre kan jeg få ?

Erik Thorstvedt er ganske tagbar forresten.

Jeg trodde du likte slike mørke sviskeprinser.

Thorstvedt må jeg tenke litt på. Enn kronprins Felipe av Spanien? I uniform og greier? Det ville være en god løsning for alle, siden du ikke er blond. (Hvilket jeg antar. Du høres ikke blond ut).

Annonse

Jeg trodde du likte slike mørke sviskeprinser.

Thorstvedt må jeg tenke litt på. Enn kronprins Felipe av Spanien? I uniform og greier? Det ville være en god løsning for alle, siden du ikke er blond. (Hvilket jeg antar. Du høres ikke blond ut).

De skal ikke være for glatte og pene - så Felipe ryker rett ut. Litt barske og maskuline trekk , litt kantete fjes , brede haker - med sånn pittelitt skjegg - selvsagt må de barbere seg FØR sexen da for der er det IKKE bra.

Fedon er gresk forresten - http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/01/04/357651.html

Jeg kaller meg jo punky vennen !! Skal ikke si at det er en slående likhet der da .... *S*

De skal ikke være for glatte og pene - så Felipe ryker rett ut. Litt barske og maskuline trekk , litt kantete fjes , brede haker - med sånn pittelitt skjegg - selvsagt må de barbere seg FØR sexen da for der er det IKKE bra.

Fedon er gresk forresten - http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/01/04/357651.html

Jeg kaller meg jo punky vennen !! Skal ikke si at det er en slående likhet der da .... *S*

Har du den litt hese stemmen til punky også? Hun er vel blitt voksen nå. Når jeg prøver å se henne for meg, ser jeg i stedet en annen rampejente, nemlig hun i "Frida"-filmene.

Er det Riksklysa som er onkel Henry, da?

Maskulin? Jon A? Der legger jeg inn protest. Men bare ta ham.

Takk, da tar jeg Fedon. Lurer på hvor han er fra, forresten.

Han har så utrolig sjarmerende smil.... Og jeg tror han er skikkelig lidenskapelig i senga, både følsom og sterk. Ikke la deg lure av det litt veike.

Hvem vil du ha, da? Mullah Krekar?

Blander meg inn...Fedon - hæ, han slappe der :)

Annonse

Du kan få Terje Kristiansen. En skikkelig huleboer.

Det er helt greit for meg at jeg får ha Fedon i fred.

Du kunne ikke kommet på en som var mer ekkel vel?:)

Ja, det ser visst ut til at du får ha Fedon i fred.

Hvis jeg skulle siklet på noen andre måtte det bli gitaristen til Ozzy, men det vet vel ikke du hvem er?

Har du den litt hese stemmen til punky også? Hun er vel blitt voksen nå. Når jeg prøver å se henne for meg, ser jeg i stedet en annen rampejente, nemlig hun i "Frida"-filmene.

Er det Riksklysa som er onkel Henry, da?

Maskulin? Jon A? Der legger jeg inn protest. Men bare ta ham.

farbror mälker fra salkråkan om jeg får be:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...