Gå til innhold

Hvor er drømmemannen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• tigertrollet

14

• punkyB

12

• SierDuDet

9

Mest aktive i denne tråden

Du kunne ikke kommet på en som var mer ekkel vel?:)

Ja, det ser visst ut til at du får ha Fedon i fred.

Hvis jeg skulle siklet på noen andre måtte det bli gitaristen til Ozzy, men det vet vel ikke du hvem er?

Det har du helt rett i. Jeg vet ikke hvem denne gitaristen er. Han er sikkert ikke så søt som Fedon. Fetaost med Fedon, det er drømmen.

Jøsses! Høres ut som om du har hatt hemmelige møter med mannen min jo!

Er greit nok å sette noen krav, skjønner at du gjerne vil at de skal ha ltt hår på huet. : )

Blir sjelden noe greier ut av tref på byn. Men kurs og sånn derimot! : ) Der møter du mange folk, og blir kjent (i edru tilstand, og det er jo litt viktig da) og så kan ting utvikle seg.

Vært på kurs i forhold til jobb nå og ble kjent med SÅ mange unge kjekke og morsomme single gutter! men ejg har drømmemannen jeg da.. : ) I hvert fall utseendemessig.. : )

Lykke til i hvert fall..

"Men kurs og sånn derimot! : ) Der møter du mange folk, og blir kjent (i edru tilstand, og det er jo litt viktig da) "

Tror du går på feil kurs:-)

når jeg tenker meg om, så tror jeg du finner ham på Karl Johan, på kondomeriet, der har de mye fint i plastikk og som er oppblåsbar...

"Eg har ein mann så vakker og fin, han har glimt i augo og er berre min. Han har krullat hår og er berre heilt topp. Berre så synd eg må blåsa han opp...."

:-)

Annonse

Gjest babanation

Men det er jo ingen ulempe å være den høye mørke da *S*

Kommer vel litt an på settingen man møter noen. Noen får kanskje ikke en ny sjanse hvis utseendet ikke faller i smak sånn med en gang - men hvis det er noen man har kontakt med uansett så lan jo ting utvikle seg over tid.

Men de fleste lærer seg jo å verdsette andre ting enn (bare) utseendet sånn når man begynner å bli litt eldre og mer voksen/moden/fornuftig/realistisk/kynisk o.l.

Det med høyden er jeg definitivt enig med deg i !

Fedon har jeg sansen for sånn teoretisk - men han er ingen kjekk mann. Ham har høyden og er en flott mann sånt sett - men han ser altfor 'veik' ut. Jeg tror ikke han er typen som møter meg hjemme i døra , løfter meg opp og slenger meg ned på senga liksom .... Dessuten er det noe med øynene og spesielt munnen som er litt usexy. For snill der også. Så han kan du få !!

Han er en barnerumpe til tross for sin alder.

"Eg har ein mann så vakker og fin, han har glimt i augo og er berre min. Han har krullat hår og er berre heilt topp. Berre så synd eg må blåsa han opp...."

den har jeg også fått som sms, men da var det selvsagt en jente vi snakket om..

Ulv I Faarikaal

når jeg tenker meg om, så tror jeg du finner ham på Karl Johan, på kondomeriet, der har de mye fint i plastikk og som er oppblåsbar...

Husk lappesaker. Det er kjekt etter at noe har gått deg i mot, og du lar det går ut over dokka.

Hvis du tror at det finnes gærninger på nettet, så kan du banne på at de du finner på MSN-chatter er hundre ganger verre. Det er jo galskap i seg selv å sitte å chatte på tv, til flere kroner per melding.

Jeg sier som Conan! Det er meg du ser etter, men jeg er ikke datebar.

Sorry.

Det har du helt rett i. Jeg vet ikke hvem denne gitaristen er. Han er sikkert ikke så søt som Fedon. Fetaost med Fedon, det er drømmen.

Vent litt da, så skal jeg finne et bilde av han.

Det er en til også som står temmelig høyt, men det tør jeg faktisk ikke si hvem er. Da tror alle jeg er fullstendig gal :-)

Annonse

Hvis du tror at det finnes gærninger på nettet, så kan du banne på at de du finner på MSN-chatter er hundre ganger verre. Det er jo galskap i seg selv å sitte å chatte på tv, til flere kroner per melding.

Jeg sier som Conan! Det er meg du ser etter, men jeg er ikke datebar.

Sorry.

Hvorfor er ikke du datebar? Trodde du stillte opp for jomfruer i nød? :-)

Det er en til også som står temmelig høyt, men det tør jeg faktisk ikke si hvem er. Da tror alle jeg er fullstendig gal :-)

Det er sikkert Berthold Grünfeldt, hi hi.

Ikke vær pyse, nå. Spytt ut! Gjør det noe om folk tror du er litt gær`n?

http://www.thestationrocks.com/zakklive.jpg

Litt gammelt bilde, og han er ikke fullt så brukbar nå :)

Hvorfor er ikke du datebar? Trodde du stillte opp for jomfruer i nød? :-)

Ikke dol-jomfruer i nød. De er så mange, og det blir rett og slett for mye jobb for meg om jeg skal stille meg til disposisjon for hele gjengen. Jeg prøvde en stund, men jeg ble utbrent.

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...