Gå til innhold

Hvor er drømmemannen ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• tigertrollet

14

• punkyB

12

• shandy

9

Mest aktive i denne tråden

Hei!

Mener du at mennesker er så "grunn" at de bare tenner på utseendet? Hva med intelligens, kunnskaper, sjarme, godhet -- er ikke dette kvaliteter som bør anses som attraktive. Sogar for en kvinne som søker en mann?

Vennlig hilsen

Noen tenner bare på utseendet - men de fleste tenner jo på hele pakken. Men å si at utseendet ikke betyr noe blir feil mener jeg.

Annonse

Gjest mislykket

Noen tenner bare på utseendet - men de fleste tenner jo på hele pakken. Men å si at utseendet ikke betyr noe blir feil mener jeg.

Hei!

Hva med en sann romantikers ide om at "skjønnheten er i øye til den som ser"?

Og er ikke en vakker sjel, det som virkelig teller?

Eller kanskje jeg som mann her tenker litt ulikt deg som kvinne?

Vennlig hilsen

Hei!

Hva med en sann romantikers ide om at "skjønnheten er i øye til den som ser"?

Og er ikke en vakker sjel, det som virkelig teller?

Eller kanskje jeg som mann her tenker litt ulikt deg som kvinne?

Vennlig hilsen

Jeg tror man må like både det ytre og det indre - men betyr jo ikke at det utre må være smellvakkert.

Utstråling , trygghet , at man liker seg selv osv. er også skjønnhet - et pent ytre er ikke noe uten det.

Typen jeg traff var kjempe koselig han, men ikke mer enn det.

Jeg har truffet mange koselige gutter, men jeg kunne ikke tenke meg å ha sex med f.eks.

Hva er vitsen med å ha sex med en som ikke tenner meg, klarer å gjøre meg kåt ?

Gidder ikke å ha sex uten lyst heller.

Jeg ser heller mer for meg han som en venn, men jeg vet han vil mer. Et problem ?

Men det finurlige er at det å tenne på (utseendet) og å tenne på (seksuelt) kan være to forskjellige ting. Av og til treffer du den helstrøkne typen som gjør deg mo i knærne og hele pakka. Men så kysser dere, og det skjer ingenting. Omtrent som å kysse ei dau sild.

På samme måte kan det motsatte skje: Du danser med en som ser helt alminnelig ut, kanskje rett og slett litt intetsigende. Men du merker at kroppene liker hverandre, dere danser tettere, og når dere kysser kribler det både her og der. Og du kjenner den deilige tyngdefølelsen i underlivet og vil bare ha mer...

Moralen er: Man skal aldri skue hunden på hårene, og det er ikke gull alt som glimrer. Gullet kan være skjult under flere lag med gråstein.

Annonse

Er jo ikke å komme bort fra at utseendet har ganske mye å si i valg av partner da !! Sammen med en masse andre ting selvsagt.

Man skal jo tross alt tenne på denne personen. Men man vektlegger jo forskjellige ting , noen synes kanskje ikke lite hår er turn-off , andre gjør det.

Har man lite hår så kommer det jo an på hva man gjør med det også. Hentesveis er ikke tingen liksom - men har man det kort-kort eller faktisk helt barbert kan man jo bli riktig så barsk.

Hva med Ådne Søndrål? Han har lite hår på hodet.

Men det finurlige er at det å tenne på (utseendet) og å tenne på (seksuelt) kan være to forskjellige ting. Av og til treffer du den helstrøkne typen som gjør deg mo i knærne og hele pakka. Men så kysser dere, og det skjer ingenting. Omtrent som å kysse ei dau sild.

På samme måte kan det motsatte skje: Du danser med en som ser helt alminnelig ut, kanskje rett og slett litt intetsigende. Men du merker at kroppene liker hverandre, dere danser tettere, og når dere kysser kribler det både her og der. Og du kjenner den deilige tyngdefølelsen i underlivet og vil bare ha mer...

Moralen er: Man skal aldri skue hunden på hårene, og det er ikke gull alt som glimrer. Gullet kan være skjult under flere lag med gråstein.

Har du mye erfaring med å kysse dau sild?

Skjønner til en viss grad hva du mener, men kysser du en du ikke liker utseendet på - bare for å se om kjemien stemmer.

Jeg pleier i utgangspunktet ikke å danse med menn som ikke er tiltalende eller som vekker min interesse på noen måte.

Har jeg gått glipp av noe?

Skjønner til en viss grad hva du mener, men kysser du en du ikke liker utseendet på - bare for å se om kjemien stemmer.

Jeg pleier i utgangspunktet ikke å danse med menn som ikke er tiltalende eller som vekker min interesse på noen måte.

Har jeg gått glipp av noe?

Jeg er rimelig lite selektiv når det gjelder utseendet.

La oss si at jeg danser med en som ser helt all right ut, men ingenting å skrive hjem om. Så merker jeg kjemien og tiltrekningen. Jeg snakker altså om at et intetsigende førsteinntrykk kan gi full klaff etter en stund. Og omvendt at et knall førsteinntrykk kan gi et stort gjesp i neste "fase".

Det jeg opplevde med kjæresten min var at lynet slo ned, og jeg skjønte ingenting. Han virket da ikke spesielt spennende...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...