Gå til innhold

Hvor er drømmemannen ?

Anbefalte innlegg

Jeg er rimelig lite selektiv når det gjelder utseendet.

La oss si at jeg danser med en som ser helt all right ut, men ingenting å skrive hjem om. Så merker jeg kjemien og tiltrekningen. Jeg snakker altså om at et intetsigende førsteinntrykk kan gi full klaff etter en stund. Og omvendt at et knall førsteinntrykk kan gi et stort gjesp i neste "fase".

Det jeg opplevde med kjæresten min var at lynet slo ned, og jeg skjønte ingenting. Han virket da ikke spesielt spennende...

Det går vel egentlig mer på smak å behag for den enkelte i utgangspunktet.

Det du sier om pene, eller kjekke menn kan stemme. De er som regel for innpåslitne og en smule for blærete. De tror gjerne de kan få den de vil ha, uten å bruke hue til annet enn å henge fast øra i. Ikke dermed sagt at de er dumme, men lite interessante.

I tillegg er min smak sånn at menn ikke skal være pene, men barske. Ha en rå sexutstråling og samtidig være morsomme. Vanskelig å forklare egentlig, fordi det er svært få menn som fanger min oppmerksomhet :)

Så de menn som de fleste andre siklet(er) etter er som regel ikke noe jeg gidder å snu meg to ganger etter engang, mens de igjen gjerne snur seg 10 ganger etter meg. He, he.

Ja kanskje jeg skal jenke meg ned en smule å si for 5-10 år siden da ;-) Nå er jeg aldri ute lenger :-(

Jeg ser også på kroppen, den MÅ være spenstig og helst veltrent. Så en som f.eks har rompe som er breiere enn skuldrene eller ølmage og spikerben - kan ha så fin personlighet han bare vil.(selv om den også kan være like treg som resten av fyren) Det hjelper ikke, jeg ville aldri tent på noe sånt.

Hadde ikke klart det, det måtte blitt et såkalt trygt vennskapsforhold, uten noen form for tenning.

Jeg vil ha det ungt og spenstig, iallefall spenstig ;-)

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

16

• tigertrollet

14

• punkyB

12

• SierDuDet

9

Mest aktive i denne tråden

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...