Gå til innhold

Sambo hjem fra tur med bilde av seg selv og en annen jente !

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hvis samboer'n din kom hjem etter en tur og hadde med seg et bilde som lå i en pose i gangen, med seg selv og en ukjent svensk jente som han møtte på stadion, hva hadde du tenkt da ? Jenta satt på skulderen hans og han påstår at han ikke hadde kjent henne igjen om han hadde møtt henne dagen etterpå og at han ikke husker hvordan han kom i kontakt med henne. Han var borte i fem dager, og dette var første dagen, og han påstår at han ikke traff henne igjen. Han sier han tok med bildet hjem for å vise det til meg fordi han synes bildet var fint.

Ja han trengte ikke ha tatt det med hjem, men samtidig er han er rotekopp, så det kan jo hende at han hadde glemt at han hadde det der. Og bare sa det at han skulle vise meg det, når jeg først fant det ?

Ville dere trodd han. Så også en sms fra en kamerat hvor det stod, hvordan går det med de svenske jentene ? Indikerer ikke det at de har hatt mer kontakt enn en time på stadion

Masse fæle tanker i hodet, plager meg selv og tror ikke helt på han.

Hjelp meg

Fortsetter under...

hare1365380455

jeg har ikke vært i en liknende situasjon, men jeg synes det er viktig at man i et forhold kan stole på hverandre! det er vanskelig, for du må jo tro på det han sier, samtidig som bildet ikke er så kjekt å se.. har du snakket med kameratene hans om hva samboeren din har fortalt dem fra turen? vel.. jeg vet ikke om det er det beste, men for å få roen kan du jo snakke med dem? bildet kan være helt uskyldig, selvsagt. for å være ærlig så hadde vel jeg blitt litt sjalu.. men jeg stoler på mannen min. pleier samboeren din å tulle når han drikker? jeg mener om han kan ha kysset noen andre f.eks., eller er det helt fjernt? så kan du jo slappe av. men du; snakk med ham om du ikke får fred. dere må kunne stole på hverandre.

Ja si det... jeg vet ikke jeg. Men jeg tenker sånn: mannen har drevet med noe som rett og slett er uskyldig flørting og herjing. Uten at noe alvorlig (om man kan bruke uttrykket) har skjedd. Og så er han redd for at det skal bli hushelvete fordi du ikke tror ham uansett.

Dermed begynner han å røre seg inn i historier og tull når du fant ut at han hadde truffet noen damer, og kanskje spør hva som skjedde, selv om han hadde planlagt å ikke si noe.

Menn er så idiotiske sånn noen ganger. Skjønner ikke at hushelvetet blir verre når dem ikke sier fra med en gang, og vi oppdager det etterpå. Selv for helt banale ting.

Så føler han seg i tillegg litt dum som har hatt dama på skuldrene og følt seg som DEN karen, ikke sant? Og så kommer han hjem til deg og oppdager hvor teit han egentlig må ha sett ut, og så videre...

Mulig jeg er naiv som et spett, men jeg ville nå trodd fyren. Og latt ham få være supermann ovenfor noen svenske berter en gang i året ;0)

Gjest christina24

Jeg må ærlig innrømme at dette hadde plaget meg også, særlig siden du så den tekstmeldingen..

Du får bare si at det plager deg, at du ikke ønsker å være sjalu og mistenksom, men heller ikke naiv.

Si det på en helt rolig måte, så han ikke føler han blir anklagd for noe..det er jo ikke sikkert han har gjort noe galt.

For å sitere det familieterapauten her inne pleier å skrive: "alle lyver om utroskap"

Jeg hadde blitt kjempemistenksom. Skjønner deg veldig godt. Han der samboeren din må være veldig umoden og skjønne jenter veldig dårlig hvis han kom hjem for å vise deg det bilde. Skjønner ikke motivet hans jeg...

Annonse

Ja si det... jeg vet ikke jeg. Men jeg tenker sånn: mannen har drevet med noe som rett og slett er uskyldig flørting og herjing. Uten at noe alvorlig (om man kan bruke uttrykket) har skjedd. Og så er han redd for at det skal bli hushelvete fordi du ikke tror ham uansett.

Dermed begynner han å røre seg inn i historier og tull når du fant ut at han hadde truffet noen damer, og kanskje spør hva som skjedde, selv om han hadde planlagt å ikke si noe.

Menn er så idiotiske sånn noen ganger. Skjønner ikke at hushelvetet blir verre når dem ikke sier fra med en gang, og vi oppdager det etterpå. Selv for helt banale ting.

Så føler han seg i tillegg litt dum som har hatt dama på skuldrene og følt seg som DEN karen, ikke sant? Og så kommer han hjem til deg og oppdager hvor teit han egentlig må ha sett ut, og så videre...

Mulig jeg er naiv som et spett, men jeg ville nå trodd fyren. Og latt ham få være supermann ovenfor noen svenske berter en gang i året ;0)

Godt innlegg. Tiltredes!

med et slikt svar, så ble jeg plutselig litt i tvil. har du vært mann i et tidligere liv?

med et slikt svar, så ble jeg plutselig litt i tvil. har du vært mann i et tidligere liv?

Nei. Men jeg har noen så inniforhelvetes lange antenner på hva som rører seg i folk. Fortrinnsvis de folkene jeg har nærmest meg. Og da ser man fort igjennom det de sier og inn i det de tenker og føler.

Ergo vet jeg når de juger bevisst og når jeg kan ta det med ro. Fare for å bli lurt ja, (har blitt grundig lurt og) men den sjansen er jeg villig til å ta. Fordi, det er deres tap å behandle meg dårlig.

Nei. Men jeg har noen så inniforhelvetes lange antenner på hva som rører seg i folk. Fortrinnsvis de folkene jeg har nærmest meg. Og da ser man fort igjennom det de sier og inn i det de tenker og føler.

Ergo vet jeg når de juger bevisst og når jeg kan ta det med ro. Fare for å bli lurt ja, (har blitt grundig lurt og) men den sjansen er jeg villig til å ta. Fordi, det er deres tap å behandle meg dårlig.

"Fordi, det er deres tap å behandle meg dårlig."

Ahh, så UTROLIG bra sagt. Den skal jeg huske på. Takk :)

Annonse

Gjest apppendix

Har lest alle innleggene. Det er ikke in å si man er sjalu. Men skjønner at du mistenker det. Det er menenskelig både å være sjalu å falle for en flørt og kysse litt en kveld ute alene.

Det en må bestemme seg for er om en tåler DET. Hva r lov å gjøre med en annen enn partneren uten at det blir krise i parforholdet. Den grensen kan vøære veldig forskjellig i de ulike forhold.

Men det bør diskuteres.

Hva med intens flørting uten fysisk nærhet, en skikkelig klinedans, et tungekyss, sitte i intens og nær samtale en hel kveld. Samleie er vel utelukket av mange, men de andre variantene er det ulikt med.

Jet har lev i 50 år og vet nok utifra min manns, hans kameraters, min egen om mine venninners, våre naboers og bekjentes oppførsel på det planet til å IKKE stole på noen i slike situasjoner. Særlig ikek hvis det er alkohol med i bildet.

AKKURAT det samme tenkte jeg!:-)

De jentene som gutta erter han med - de var sikkert veldig opptatt av nettopp DIN samboer. Hadde dette vært noe "skumlere" enn det. så tror jeg nok kameratene hadde taklet det anderledes enn å spøke med det på sms også. Stol på han du! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...