Gå til innhold

Dr. Grünfeldt.. værsåsnill, svar på dette...

Anbefalte innlegg

Gjest desperat

Jeg og kjæresten min har vært sammen en stund nå... jeg elsker ham mer enn noe annet, og det er ham jeg er tiltrukket av, det er han jeg vil ha sex med... likevel så har jeg problemer med "å få den opp". jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jo oftere det skjer, dess mer frustrert blir både jeg og han, og han mistenker meg for ikke å elske ham, for ikke å tenne på ham. dette sårer jo meg også, og øker igrunn bare stresset i situasjonen... hva i all verden skal jeg gjøre????? dette gnager på forholdet..

Fortsetter under...

Gjest desperat

Jeg og kjæresten min har vært sammen en stund nå... jeg elsker ham mer enn noe annet, og det er ham jeg er tiltrukket av, det er han jeg vil ha sex med... likevel så har jeg problemer med "å få den opp". jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og jo oftere det skjer, dess mer frustrert blir både jeg og han, og han mistenker meg for ikke å elske ham, for ikke å tenne på ham. dette sårer jo meg også, og øker igrunn bare stresset i situasjonen... hva i all verden skal jeg gjøre????? dette gnager på forholdet..

Gjest Desember

Hva mener du med å få den opp ? Har dere et homoseksuelt forhold, slik at du sliter med ereksjonen, eller hva mener du ? La meg høre.

Det er nok et homifilt par som har trøbbel ja, utifra at han ikke får den opp, og han andre tviler litt i forholdet.

Help em

Gjest Desember

Hva mener du med å få den opp ? Har dere et homoseksuelt forhold, slik at du sliter med ereksjonen, eller hva mener du ? La meg høre.

Det er nok et homifilt par som har trøbbel ja, utifra at han ikke får den opp, og han andre tviler litt i forholdet.

Help em

• 5 uker senere...

Annonse

Gjest desperat

jess, vi er to gutter som er sammen. hva ellers skulle det være å få opp!!?? tror det ligger i at jeg tenker altfor mye på hva som skal skje, hva jeg har lyst til å gjøre, dermed blir jeg altfor opphengt i hva/hvordan etc., istedenfor å bare la meg rive med å elske med kjæresten min....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...