Gå til innhold

Stikkende smerte ved skambenet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er sener der, som holder bekkenet samlet.

Hos gravide kvinner kan man ofte merke en begynnede bekkenløsning nettopp der. Hormonene gjør at senene i bekkenet blir slappere, og dermed strekkes de og det blir smerter når man går, vrir seg o.l.

Det er sener der, som holder bekkenet samlet.

Hos gravide kvinner kan man ofte merke en begynnede bekkenløsning nettopp der. Hormonene gjør at senene i bekkenet blir slappere, og dermed strekkes de og det blir smerter når man går, vrir seg o.l.

Takk for svar!

Jeg tror ikke jeg er gravid, men kan ikke vite helt sikkert... Har ikke hatt bekkenløsningsproblemer under tidlligere graviditeter, men antar disse senene kan skape problemer etter at jeg lå feil i natt. Jeg frøs. Jeg ble litt egstelig da jeg fikk slike smerter. Tenkte på egglederbetennelse, blindtarmbetennelse og graviditet utenfor livmoren, men jeg antar at slike ting hadde gjort mer vondt og ikke bare når jeg beveget meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...