tigertrollet Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Ikke noe problem, har ingen dame og er for lat til å engasjere meg i one night stands. :-) Da er det ikke rart det bare tar fem min;) 0 Siter
Goliath Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Numsy forstår nok når han har "gjort seg bort". Mange svar har han fått, men for liten selvtillitt til å kommentere noen av dem. Og det er vel kanskje ikke så rart - innlegget tatt i betraktning... Mvh 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 "..særlig ikke i en kortvarig bagatell slik som et samleie, varer ikke stort mer enn 5 min uansett" Åhurrameghei. Sluker du maten også eller er det bare sexen du kjører egotripp på? :-) *klapper. Og ler!* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Numsy forstår nok når han har "gjort seg bort". Mange svar har han fått, men for liten selvtillitt til å kommentere noen av dem. Og det er vel kanskje ikke så rart - innlegget tatt i betraktning... Mvh Jaja, men så lærer man jo så lenge man lever...også Numsy:-) Og med sex er jo læreprosessen det morsomste;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.