Gå til innhold

knep for at mannen skal holde lenger under sex

Anbefalte innlegg

Gjest LikerDetBakfra

Er det noen grep eller triks for at mannen skal holde ut lenger i senga?

Er deilig med en kjappis, men i blant er det godt å holde på lengre..

Har hørt tips som: Tenk på Valgerd Svarstad Haugland, men jeg er mest interessert i tips som gjør at en kan opprettholde ereksjonen en stund.. ikke miste den!

Mener å ha hørt noe om et grep ved penishodet som man kan gjøre like før han kommer?

Hvordan gjør man i såfall det og hvor hardt?

Mvh

Fortsetter under...

Gjest sandman

Dere eier da ikke logikk eller fantasi. Dette kan løses enkelt ved at han enten runker selv en stund før samleie, eller at du runker/suger han til orgasme først, og at dere deretter bruker noen koseminutter til han er klar igjen. Det skal normalt funke bra, han bruker nok lengre tid da!

Gjest LikerDetBakfra

Dere eier da ikke logikk eller fantasi. Dette kan løses enkelt ved at han enten runker selv en stund før samleie, eller at du runker/suger han til orgasme først, og at dere deretter bruker noen koseminutter til han er klar igjen. Det skal normalt funke bra, han bruker nok lengre tid da!

Han er faktisk like kjapp andre gangen...

Har prøvd, det ja!

At vi ikke har fantasi er en feilaktig påstand og en fornærmelse.

Noen som kjenner til "grepet"?

Annonse

Gjest nostredamus

Søk på PC-muskelen her på sexforumet. Gro Isachsen har skrevet noen flotte innlegg om hvordan denne trenes opp, og det fungerer.

Lykke til!

Endelig en mann som er sitt ansvar bevisst, og ikke skyver alt ansvar for god sex over på kvinnene.

Du har sikkert hatt gode erfaringer med dem :)

Endelig en mann som er sitt ansvar bevisst, og ikke skyver alt ansvar for god sex over på kvinnene.

Du har sikkert hatt gode erfaringer med dem :)

Jeg knep en stund, og jeg fikk mer kontroll. I det siste har jeg derimot helt mer mot en rask utløsning, etterfulgt av flere lengre samleier.

Det er også mye gutten kan gjøre med tunge, munn og fingre rett etter at han har kommet, dersom han trenger er pause. Men det er ikke alle som trenger en pause :)

Gjest SuperLover

Han er faktisk like kjapp andre gangen...

Har prøvd, det ja!

At vi ikke har fantasi er en feilaktig påstand og en fornærmelse.

Noen som kjenner til "grepet"?

Jeg kan knepet!!

Akkurat når det går kniper du en eller annen plass på penisen slik at du blokkerer sæd-røret slik at ingen sperm kommer ut. Det blir som en dårlig orgasme uten noe sperm. Du er da klar for lange deilige akter som varer lenge.

Men må innrømme det er litt flaut å gjøre det spesielt hvis man ikke kjenner dama noe særlig. I fylla går det bra, da sier du bare vent litt,kniper, og så er du klar igjen!!

Kunne godt tenkt meg å vte om en metode som man kan trene seg opp med slik at man behersker sin egen utløsning og kan kontrollere når man vil komme. Kjenner andre gutter som gjør det og de har det JÆVLI BRA!!

Gjest mannkjønn

Jeg kan knepet!!

Akkurat når det går kniper du en eller annen plass på penisen slik at du blokkerer sæd-røret slik at ingen sperm kommer ut. Det blir som en dårlig orgasme uten noe sperm. Du er da klar for lange deilige akter som varer lenge.

Men må innrømme det er litt flaut å gjøre det spesielt hvis man ikke kjenner dama noe særlig. I fylla går det bra, da sier du bare vent litt,kniper, og så er du klar igjen!!

Kunne godt tenkt meg å vte om en metode som man kan trene seg opp med slik at man behersker sin egen utløsning og kan kontrollere når man vil komme. Kjenner andre gutter som gjør det og de har det JÆVLI BRA!!

dette vet jeg hjelper:

fest en gummistrikk på innsiden av ballene, både rundt penis og baller.

dette gjør slik at blodet holder seg lenger i penis og den er lenger stiv

fakta

Gjest LikerDetBakfra

dette vet jeg hjelper:

fest en gummistrikk på innsiden av ballene, både rundt penis og baller.

dette gjør slik at blodet holder seg lenger i penis og den er lenger stiv

fakta

Problemet er ikke at den ikke er stiv nok.

Han får orgasme for raskt. (Vi ønsker begge å holde på lengre)

Har lest om PC musklen og hvordan denne kan trenes og sammen med et grep rundt rota så bør det funke etter at vi har øvd på dette en stund.

Så får man heller ta det i flere omganger i mellomtiden!

Takk for alle svar!

guten min hadde problem med tidelig ereksjon før, men det er ikke noe problem nå lengre. han har "trena seg opp". dvs at når han runker,så stopper han når han kjenner han holder på å komme. dette gjør han flere ganger. etter hvert så vil han ha bedre kontroll og holde ut lengre. nå kan vi holde på i flere timer. bare han har runket litt i uka som gikk. merker om han ikke har hatt tid til det,så går det ikke lange tiden før han kommer.

håper dette hjalp litt på:)

Annonse

guten min hadde problem med tidelig ereksjon før, men det er ikke noe problem nå lengre. han har "trena seg opp". dvs at når han runker,så stopper han når han kjenner han holder på å komme. dette gjør han flere ganger. etter hvert så vil han ha bedre kontroll og holde ut lengre. nå kan vi holde på i flere timer. bare han har runket litt i uka som gikk. merker om han ikke har hatt tid til det,så går det ikke lange tiden før han kommer.

håper dette hjalp litt på:)

Ja huff, tidleg ereksjon er eit kjempeproblem! Har hendt meg også - så tidleg som klokka 6 om morgonen! ;-)

-

(Ssynne; tilgi meg, men eg kunne ikkje dy meg. Du meiner sjølvsagt ejakulasjon, ikkje ereksjon...)

Jeg kan knepet!!

som jeg skreiv i sted,så er d trening mens man runker.. når du kjenner du holder på å komme,så slutter du til du ikke må komme,så forsette til du kjenner det samme igjen...hold på så lenge du gidder...jo mer du holder igjen,jo større orgasme... var helt sykt f.eks den gangen vi holdt på i 2-3 timer uten at han kom...å når han først kom,så varte den leeenge...ble nesten redd av at han hadde orgasme så lenge..skulle trodd at han var skada eller noe...men fy så deilig...prøv deg frem:)

Ja huff, tidleg ereksjon er eit kjempeproblem! Har hendt meg også - så tidleg som klokka 6 om morgonen! ;-)

-

(Ssynne; tilgi meg, men eg kunne ikkje dy meg. Du meiner sjølvsagt ejakulasjon, ikkje ereksjon...)

beklager...min feil.. :) blir vel sånn når man er trøtt..:)

*dum feil*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...