Gjest mie21 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Det ble mange innlegg det der.. Ville bare gjerne gi det en kommentar jeg og! Å være ufrivillig barnløs må være forferdelig.. Frustrerende og ja, jeg vet ikke hva.. Det er utrolig urettferdig at enkelte lett blr gravide, mens andre må ha de på den måten du\dere har det.. Jeg kan nok ikke sette meg inn i den situasjonen engang.. MEN jeg synes det var litt drøyt å gå direkte på henne som menneske for det.. Jeg er selv en av de som har valgt å ta abort, og jeg tviler sterkt på at hun føler at dette livet inni seg er en formular for "bruk og kast metoden".. Men det er selvsagt vanskelig for deg å sette deg inn i hennes situasjon. Jeg vet vi helt sikkert ser i hver vår retning angående dette temaet, men at det er så lett som denne damen beskriver.."at vi bare prøver igjen", nei, det er det nok ikke! Kanskje henne ikke vil la et barn vokse opp under de turbulente forhold, det ligger helt sikkert dypt veiede grunner bak denne avgjørelsen.. Men forstår at du har vanskeligheter med å se det fra hennes side, da dette omhandler ditt "problem".. Synes bare at det var litt nedverdigende å lese disse ordene du skrev.. Forstår du er frustrert, men å gyve løs på mennesker på denne måten var litt i drøyeste laget.. Min mening, du har selvfølgelig din.. Lykke til videre uansett, måtte 2003 være ditt år! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92364-kj%C3%A6re-godth%C3%A5p/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
godthåp Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg er en av dem som fordømmer denne type aborter. Det har jeg alltid gjort! Og det er mange med meg. Jeg fordømmer også folk som ikke kan akseptere at andre har sterke meninger om ting de er uenige om. Du vet like lite om dette mennesket som meg, men jeg forholder meg i min mening om det fakta at hun først og til og med bevisst blir gravid, for så å ombestemme seg! Til din opplysning så er jeg ekstremt, priviligiert lykkelig gravid. Men er like fullt ut en UFB. JEg har ingeting å forsvare for noen. JEg synes bare det er så synd at så snart det kommer en sterk mening på dette forumet skal alleslags drittslengere, folk som er ute etter å være rett og slett vemmelige slenge med kjefte. Dette har skjedd her inne mange ganger før! JEg skrev dette innlegget på dette forumet. IKKE ÅPENT FORUM! Jeg har vært her inne i 4 år! Jeg har ikke behov for å høre hva andre uteforstående måtte mene og forvare enhver abort. Jeg har ikke behov for å måtte forsvare mine meninger heller...men har blitt kraftig provosert! SLike aborter er forkastelig og de fortjener ikke å bli gravide igjen! So f. what! Jeg vet da for. p. at det er mange rare mennesker i mine øyne som er uenige. MEn dette innlegget var men som en kontrast til hverdagn som slites på dette forumet kontra andres overlagte drap på menneskeliv! Heldigvis er det få mennesker som gjør dette, men desto flere som forsvarer dem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92364-kj%C3%A6re-godth%C3%A5p/#findComment-512027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mie21 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg er en av dem som fordømmer denne type aborter. Det har jeg alltid gjort! Og det er mange med meg. Jeg fordømmer også folk som ikke kan akseptere at andre har sterke meninger om ting de er uenige om. Du vet like lite om dette mennesket som meg, men jeg forholder meg i min mening om det fakta at hun først og til og med bevisst blir gravid, for så å ombestemme seg! Til din opplysning så er jeg ekstremt, priviligiert lykkelig gravid. Men er like fullt ut en UFB. JEg har ingeting å forsvare for noen. JEg synes bare det er så synd at så snart det kommer en sterk mening på dette forumet skal alleslags drittslengere, folk som er ute etter å være rett og slett vemmelige slenge med kjefte. Dette har skjedd her inne mange ganger før! JEg skrev dette innlegget på dette forumet. IKKE ÅPENT FORUM! Jeg har vært her inne i 4 år! Jeg har ikke behov for å høre hva andre uteforstående måtte mene og forvare enhver abort. Jeg har ikke behov for å måtte forsvare mine meninger heller...men har blitt kraftig provosert! SLike aborter er forkastelig og de fortjener ikke å bli gravide igjen! So f. what! Jeg vet da for. p. at det er mange rare mennesker i mine øyne som er uenige. MEn dette innlegget var men som en kontrast til hverdagn som slites på dette forumet kontra andres overlagte drap på menneskeliv! Heldigvis er det få mennesker som gjør dette, men desto flere som forsvarer dem! Hei igjen:-) Respekterer din sterke mening om dette, men det var måten du beskrev dette på som jeg for min del synes var litt å ta i.. Det går an å gi uttrykk for sin mening uten å gå så drastisk til verks da.. Men mente ikke å slenge til deg med kjeften, bare å komme med min mening! Vi er ueninge om dette temaet, men jeg forstår ditt utgangspunkt! Bare så det er sagt.. Er vel ikke vits i dra dette noe lenger enn nødvendig nå da.. GRATULERER så mye med graviditeten, kos deg masse i tiden fremover! De beste ønsker for deg og ditt barn.. *klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92364-kj%C3%A6re-godth%C3%A5p/#findComment-512568 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.