Gå til innhold

En stilling for lett penetrering

Anbefalte innlegg

Jeg kaller ofte meg selv erfaren når det er snakk om sex, men nå har jeg et problem jeg aldri har støtt på før og faktisk ikke vet om det finnes en enkel løsning på.

Kjæresten min har for trang forhud og mens vi venter på operasjon (bare to uker igjen, hurra!), så har vi funnet ut at vi kan ha samleie om han bruker kondom. Han er jomfru og i går prøvde vi for første gang.

Vi har vært sammen i fire måneder snart og er ganske trygge på hverandre. Men han fikk rett og slett ikke penis inn. Jeg var definitivt våt nok. Jeg vet at jeg er litt trang, men det har aldri vært et stort problem.

Mest sannsynlig strammet jeg litt til, da det tross alt er ganske "stort" med en ny partner og så videre. Etter et par forsøk koste vi litt og jeg klarte å slappe av. Dermed var ikke jeg problemet lengere, men plutselig mistet han ereksjonen hver gang han skulle komme inn i meg. Jeg hjalp til så godt jeg kunne, men det var håpløst.

Jeg vet at han ikke var nervøs, han var faktisk mye mer avslappet angående situasjonen enn meg. Men han sa det hele ble temmelig lite opphissende med alle forsøkene og han var rett og slett ikke kåt lengere.

Vi skal selvfølgelig prøve igjen, men spørsmålet mitt er: Finnes det en stilling hvor jeg slapper lett av og penetrering er så enkelt som mulig? Jeg forestiller meg at vanlig misjonær er best, men tenkte jeg skulle høre med dere bare i tilfelle.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92397-en-stilling-for-lett-penetrering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misjonær, eventuelt at du sitter på han.

Nå må du for øvrig være klar over at det kan være veldig smertefullt å ha samleie med for trang forhud. Uansett hvor våt du er.

Siden du nevnte dette med forhuden så går jeg ut fra at det var problemet? Isåfall er det ikke rart om han ikke klarer dette.

Et tips er uansett glidekrem! Uansett hvor våt du er så vil du aldri bli så glatt som om han smører litt RFSU glid på kølla!

Nå må du for øvrig være klar over at det kan være veldig smertefullt å ha samleie med for trang forhud. Uansett hvor våt du er.

Siden du nevnte dette med forhuden så går jeg ut fra at det var problemet? Isåfall er det ikke rart om han ikke klarer dette.

Et tips er uansett glidekrem! Uansett hvor våt du er så vil du aldri bli så glatt som om han smører litt RFSU glid på kølla!

ridning er vel den enkleste stillingen, lett access og stor glede...

hva dere enn gjør, hold dere unna doggy, der er det også easy access, men blir mye trangere...

Han får ingen smerter ved samleie all den tid vi bruker kondom, så det er ikke problemet. Det er også han som styrer om vi i det hele tatt skal ha samleie før operasjonen og han er veldig flink til å si i fra om jeg gjør noe som er ubehagelig eller direkte vondt.

Vi prøvde at jeg satt på han, men han klarte ikke tanken på at noe ble tredd nedover på penis (på grunn av den trange forhuden er jo dette vanligvis smertefullt for han). Selv om han visste at det ikke ville gjøre vondt nå, så ble han så "skremt" at han mistet ereksjonen. Det er jo litt morsomt, da :P

Mine antakelser om misjonær er altså riktig. Vi får bare prøve igjen, da :)

ridning er vel den enkleste stillingen, lett access og stor glede...

hva dere enn gjør, hold dere unna doggy, der er det også easy access, men blir mye trangere...

Se mitt svar til SDD angående å ri gutten min.

Bortsett fra det, så lurte jeg på om det vil være samme konsept som doggy (altså trangt) om jeg står og bøyer meg framover, og han kommer bakfra. Han tenner veldig på denne stillingen, så det ville kanskje kurere problemet med at han mister ereksjonen.

Annonse

Jeg klarte heller ikke å komme ved samleie de to første gangene jeg hadde sex..men ettersom du blir mer trygg på hvordan man skal gjøre det, og kjenner det motsatte kjønn's ønsker litt bedre så kommer det seg:o)

Klarte ikke å komme? Om du snakker om orgasme, så tror jeg ikke det blir et problem :) Om vi bare kunne få dingsen inn... :P

Ulv I Faarikaal

For trang forhud vanskeliggjør inntrenging, fordi forhuden med sin smarte rullemekanisme virker som en sleide og letter inntrenging vesentlig.

Å skjære i forhuden kan ødelegge denne mekanismen, jeg HÅPER at det er vurdert ALLE andre muligheter før skjæring. Den inneholder også et sett MEGET viktige erogene reseptorer.

Vær klar over at f eks kortisonkrem og jevnlig strekking avhjelper totalt 95% av alle slike problemer. Å strekke vil bevirke at huden selv naturlig produserer mer forhud, men det er litt jobb da. Dessverre ser vi at leger er ALT for kjappe til å skjære. Skjæringen skaper stivt og ømt arrvev som KAN gi smerter ved samleie. Ofte er det store belastninger på den hårfine mekanismen. Undersiden er full av svært følsomme nerver (erogene reseptorer). Det fins masse stoff om dette på internett.

Se mitt svar til SDD angående å ri gutten min.

Bortsett fra det, så lurte jeg på om det vil være samme konsept som doggy (altså trangt) om jeg står og bøyer meg framover, og han kommer bakfra. Han tenner veldig på denne stillingen, så det ville kanskje kurere problemet med at han mister ereksjonen.

gutten din my ass.... forsiktig nå...

"Han tenner veldig på denne stillingen, så det ville kanskje kurere problemet med at han mister ereksjonen"

- i og med at han tenner veldig på denne, så tror jeg du skal holde deg unna den stillingen også... jeg ville tro at jo mer tent han er, jo fortere kommer han, og det er vel ikke det som er meningen?

alternativ kan jo også være at dere tar frem kama sutraen... der er det veldig mye fint skal du se, og så er det spesielt en stilling jeg tror kan hjelpe dere, vanskelig å forklare den, men du ser det med en gang du leser litt i boka...

For trang forhud vanskeliggjør inntrenging, fordi forhuden med sin smarte rullemekanisme virker som en sleide og letter inntrenging vesentlig.

Å skjære i forhuden kan ødelegge denne mekanismen, jeg HÅPER at det er vurdert ALLE andre muligheter før skjæring. Den inneholder også et sett MEGET viktige erogene reseptorer.

Vær klar over at f eks kortisonkrem og jevnlig strekking avhjelper totalt 95% av alle slike problemer. Å strekke vil bevirke at huden selv naturlig produserer mer forhud, men det er litt jobb da. Dessverre ser vi at leger er ALT for kjappe til å skjære. Skjæringen skaper stivt og ømt arrvev som KAN gi smerter ved samleie. Ofte er det store belastninger på den hårfine mekanismen. Undersiden er full av svært følsomme nerver (erogene reseptorer). Det fins masse stoff om dette på internett.

Oi, seriøst?

Vi har ikke vurdert andre muligheter, da jeg tror forhuden til kjæresten min er ekstremt trang.

Ikke virker han lysten på å prøve strekking heller, selv om jeg har nevnt det for han.

Jeg tror nesten vi bare må håpe på det beste angående operasjonen, men jeg skal lese litt om dette på internett slik du foreslår.

Ulv I Faarikaal

Oi, seriøst?

Vi har ikke vurdert andre muligheter, da jeg tror forhuden til kjæresten min er ekstremt trang.

Ikke virker han lysten på å prøve strekking heller, selv om jeg har nevnt det for han.

Jeg tror nesten vi bare må håpe på det beste angående operasjonen, men jeg skal lese litt om dette på internett slik du foreslår.

Les på internett og luft det for legen, det kan hende han endrer mening. Det skal mye til at en skal være den ene av 20-30 med et problem, som trenger kirurgi.

Søk på "circumsision".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...