Gå til innhold

Hva om mensen ikke kommer??

Anbefalte innlegg

HJELP!!

Panikken sprer seg sakte men sikkert over meg! Er i dag på spraydag 14 og neste fredag skal jeg ha sprøytestart!

Har hatt primolutkur og har ALLTID fått mensen etter 3 dager avsluttet kur, men ikke i går nei! Foreløpig er det ingen tegn til den enda!

Hva skjer om den ikke kommer før sprøytestart?? Er den ikke kommet til senere i dag, så får jeg vel ringe riksen og høre med dem??

Skulle vel bare mangle at det skar seg fullstendig denne gangen ja...fa1!!!

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92438-hva-om-mensen-ikke-kommer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har svart deg på ufb-lista også, men kan jo gjøre det her også. Jeg var oppi samme situasjon da vi tok vårt første forsøk i Haugesund. Jeg ringte opp et par dager før sprøytestart og sa at jeg ikke hadde fått blødning, og da sa de bare at jeg kunne gå til gynekolog og få ultralyd for å sjekke at slimhinna var OK. Slik jeg forstod det var det ingen problemer med å starte på sprøytene hvis alt var OK ellers.

Nå fikk jeg mensen dagen etter, altså en dag før sprøytestart, så jeg slapp UL (hadde bestilt time). Så jeg tror nok du kan ta det helt med ro, Svale.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...