Gå til innhold

mer Analsex...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mislykket

Drittsekk av en gutt du hadde sex med...

I alle fall, jeg har liten erfaring med analsex. Men ut i fra hva andre sier, så er glidekrem viktig. Det er også en fordel å ta inntregningen veldig sakte, så kan man heller få litt fart på det når du er "varmet opp".

Ellers så får du bare slappe av, tror jeg. Og velge en partner som du stoler på og er komfortabel med :)

Hei!

Interessant at noen vil ha sex med en drittsekk? Men på en annen side; når man ønsker endetarmsex, så har man kanskje en forkjærlighet for det bedritne?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92448-mer-analsex/page/2/#findComment-512622
Del på andre sider

har hatt analsex noen ganger. den forste gangen var d ikke noe godt i det hele tatt. men fant raskt ut at bare jeg slappa av så gikk det så mye bedre. så det at d ikke er noe lurt at han bare stikker den inn med en gang. han kan begynne med en finger og kanskje en liten dildo. dette gjør at d ikke blir så vondt når han først skal inn i deg. jeg å typen fulgte disse rådene å nå elsker jeg analsex!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92448-mer-analsex/page/2/#findComment-512672
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...