Gå til innhold

Hva synes du er deilig når dere har sex?

Anbefalte innlegg

Gjest sexgirl19

Her kan man nesten gi råd til partneren om hva som er digg når man ligger sammen... Alle liker jo forskjellig da.. Men... Hva synes DU er godt at han/ho gjør med deg?

Jeg synes det er herlig når han tar den inn og ut i litt tempo og bare bruker "tuppen" på penis. Altså at den ikke er helt inne.

Og at han gnir penis mot hele...greia..musa...what ever... og går inn....

Mmmmm... Elsker typen min!

Fortsetter under...

Hvorfor skal jeg fortelle deg hva jeg personlig liker når jeg har sex? Skal vi ha sex sammen?

Om jeg vil fortelle det til typen min, så forteller jeg det til han - ikke til allmennheten, DOL.

Eller vil du bare ha noe å lese på mens du koser deg?

Hvorfor skal jeg fortelle deg hva jeg personlig liker når jeg har sex? Skal vi ha sex sammen?

Om jeg vil fortelle det til typen min, så forteller jeg det til han - ikke til allmennheten, DOL.

uff så sint da...

Ulv I Faarikaal

Vær litt grei'a ?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...