Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lille masete meg igjen :-)))

Jeg har som sagt tatt mitt 4 icsi forsøk. Begynner alltid å få mensen 9 rugedag. Igår trodde jeg alt var tapt, jeg fikk en svaaaak skyggestrek. Men mensen kommer ikke igang, bare den rødbrune utfloden. Idag var der plutselig en svak strek (ikke innbilning) mere markert enn igår. Er på 12 rugedag idag. Er det noen her som har hatt småblødninger og som likevel har vært gravid??

klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92486-hjelp-jeg-forst%C3%A5r-ingenting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei afrowoman :o)

Oj, så spennende da!!! Har jo alltid hørt at en strek er en strek, så jeg vil nok tro at du er gravid. Har også hørt om mange som har småblødninger i starten av svangerskapet, alikevel har det gått bra! Kroppen din produserer tydeligvis HCG, ellers hadde jo ikke testen vist positiv. Profasien skal også være ute av kroppen nå :o)

Du har noen spennende dager foran deg. Skal du ta blodprøve?

Du får ta en ny test i morgen og se om streken er enda tydeligere da...Tror du har klart det denne gangen jeg!!

XXXXX'er alt jeg har for deg!

Lykke til!

Klem fra

Hei hei!

Er vel klart snart for den opprinnelige testen da?? Og blodprøve?

Tror at det virker som om at det har gått deres vei denne gangen, så det er jo kjempeflott!!!

Venter med gratulasjon til jeg hører hvordan det går videre, men dette har jeg god følelse for .... :-)

klem fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...