kie Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Noen som kan oversette disse for meg? Zodiac Capricorn Aquarius Pisces Aries Taurus Gemini Cancer Leo Virgo Libra Scorpio Sagittarius Er nesten helt sikker på de fleste, men vil gjerne få det bekreftet. 0 Siter
kie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Skrevet 7. februar 2003 Ser at to av dem havnet på samme linje, men dere skjønner tegninga forhåpentligvis. :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Zodiac = dyrekretsen Capricorn = steinbukken Aquarius = vannmannen Pisces = fiskene Aries = væren Taurus = tyren Gemini = tvillingene Cancer = krepsen Leo = løven Virgo = jomfruen Libra = vekten Scorpio = skorpionen Sagittarius = skytten 0 Siter
citoyen Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Tornerose skrev (På 7.2.2003 den 16.20): Zodiac = dyrekretsen Capricorn = steinbukken Aquarius = vannmannen Pisces = fiskene Aries = væren Taurus = tyren Gemini = tvillingene Cancer = krepsen Leo = løven Virgo = jomfruen Libra = vekten Scorpio = skorpionen Sagittarius = skytten Og så er dette selvsagt ikke en oversettelse fra engelsk, men en oversettelse fra latin 0 Siter
kie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Skrevet 7. februar 2003 Tornerose skrev (På 7.2.2003 den 16.20): Zodiac = dyrekretsen Capricorn = steinbukken Aquarius = vannmannen Pisces = fiskene Aries = væren Taurus = tyren Gemini = tvillingene Cancer = krepsen Leo = løven Virgo = jomfruen Libra = vekten Scorpio = skorpionen Sagittarius = skytten Tusen takk for hjelpen! :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 citoyen skrev (På 7.2.2003 den 16.37): Og så er dette selvsagt ikke en oversettelse fra engelsk, men en oversettelse fra latin Ja, men det er disse ordene engelskmennene også bruker. :-) 0 Siter
kie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Skrevet 7. februar 2003 citoyen skrev (På 7.2.2003 den 16.37): Og så er dette selvsagt ikke en oversettelse fra engelsk, men en oversettelse fra latin Hehe.. Tenkte ikke på det, jeg. Det var en engelsk fil som jeg skulle oversette. Takk for påminnelsen! :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Tornerose skrev (På 7.2.2003 den 16.40): Ja, men det er disse ordene engelskmennene også bruker. :-) Selvsagt, men det er fordi engelskmennene ikke oversetter dem 0 Siter
Sofline Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Zodiac Capricorn Aquarius-vannmannen Pisces-fiskene Aries-væren Taurus-tyren Gemini-tvillingene Cancer-krepsen Leo-løven Virgo-jomfruen Libra-vekten Scorpio-skorpionen Sagittarius-steinbukken 0 Siter
nick Skrevet 7. februar 2003 Skrevet 7. februar 2003 Zodiac=gummibåt Capricorn Aquarius=våt mais Pisces=type nøtter Aries=Martha Louise Taurus=type Ford Gemini=dolnavn, ikke aktivt Cancer=kreft Leo=Seinfelds onkel Virgo=viril gange Libra=bind Scorpio=type Ford Sagittarius=Meg 0 Siter
kie Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Skrevet 7. februar 2003 nick skrev (På 7.2.2003 den 19.46): Zodiac=gummibåt Capricorn Aquarius=våt mais Pisces=type nøtter Aries=Martha Louise Taurus=type Ford Gemini=dolnavn, ikke aktivt Cancer=kreft Leo=Seinfelds onkel Virgo=viril gange Libra=bind Scorpio=type Ford Sagittarius=Meg *LOL* Ja, ungene merker sikkert ikke forskjell allikevel ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.