Gjest Kåt tiger Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Er det vanlig å bli kjempetent av å bli klypet litt på brystvortene? Hvis han suger litt på de så blir jeg klissblaut med en gang..nesten litt for våt. Kjempepraktisk for han, siden han bruker to minutt på å få meg kåt og klar for sex da Han sier han ikke har opplevd noe liknende, mens jeg mener det er vanlig? 0 Siter
Gjest jentaiskogen Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Vanlig for meg i alle fall :-) 0 Siter
shandy Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Det er vel vanlig. En grei måte å begynne ovenfra og jobbe seg nedover 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. februar 2003 Skrevet 8. februar 2003 Ja, det er kobling mellom brystene og underlivet som gjør at du blir kåt og våt:-) 0 Siter
Kat-1 Skrevet 10. februar 2003 Skrevet 10. februar 2003 Heldig. Jeg orker ikke å bli tatt direkte på brystvortene, det er nesten vont, får en slags ekkel, kvalmende følelse i magen... Ikke akkurat den beste oppvarmingen for meg, med andre ord... Heldigvis er det mange andre ting som funker bedre;) Venlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.