Gjest sina2 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hei. Jeg skal til Maigaard for å sette inn embryoene mine nå snart. Jeg er i dag på dag 12 i en 27 dagers syklus. I går morges testet jeg med Clearplan og LH streken var nesten like mørk som kontrollstreken, men ikke helt. Teste igjen i dag morges og LH streken var meget svak. Testet igjen 4 timer senere og LH streken er fortsatt like svak. På dag 10,5 tok jeg UL som viste en folikkel på 15 mm og legen anslo EL til dag 14, som er 10 feb. Spørsmålet er da: vil jeg kunne ha EL allerede i dag/morgen? Kan jeg anta at når streken var nesten lik kontrollstreken på dag 11,5 at den var helt positiv på kvelden, altså dag 12(regner timer her) og negativ igjen i dag, dag 12,5? Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92559-el-hatt-eller-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.