Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Damer tenker på sex i snitt 5.6 ganger i løpet av døgnet.

Dette er common knowledge.

det er heilt korrekt, sdd. men det du ikkje nevner, er NÅR disse 5,6 gangene er. det er når vi spiser frokost (1 gang), når vi tar på oss sokker (1,3 ganger), når vi skjærer brød (3 ganger) og så til slutt når vi pusser tenna om kvelden (0,3 ganger).

det er heilt korrekt, sdd. men det du ikkje nevner, er NÅR disse 5,6 gangene er. det er når vi spiser frokost (1 gang), når vi tar på oss sokker (1,3 ganger), når vi skjærer brød (3 ganger) og så til slutt når vi pusser tenna om kvelden (0,3 ganger).

Grunnen til at jeg ikke nevnte dette er at jeg er rimelig sikker på at også det er "common knowledge"!

Det blir liksom som å fortelle at fredag er dagen etter torsdag, altså noe "alle" vet.

Å ja... går kåt dagen lang jeg.

Men nå er det en stund siden sist jeg hadde sex også.

Men heldige meg har skaffet meg en elsker. Mmmmmm.........

Venter spent på å møte han.

He he....

Blir kåt overalt jeg, på jobben, bussen, hjemme osv.

Og når jeg blir kåt, så må jeg gjøre noe med det.

Og hvis jeg ser en gutt jeg liker på gata, så tenker jeg mitt..

Annonse

Annonse

heh, forklarer nok saken at du kanskje var en smule bedugget?:)

Ja, jeg var nok lettere bedugget, men likevel... Det pleier i det minste ofte å være et snev av logikk i det jeg skriver, i hvert fall såpass mye at jeg selv forstår hva jeg mener...

Merkelig.

Ja, jeg var nok lettere bedugget, men likevel... Det pleier i det minste ofte å være et snev av logikk i det jeg skriver, i hvert fall såpass mye at jeg selv forstår hva jeg mener...

Merkelig.

hehe, ja d er ikke altid like greit. må si jeg sto lenge å klødde meg i hodet av det svaret. hadde ikke tenkt meg helt d svaret på at jeg var kåt sånn ca 24 timer i døgnet...heh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...