Gå til innhold

Oppdatering spraydag nr 15...

Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

Sprayer og sprayer. Glemmer og glemmer! I dag har vi vært utrolig slappe når det gjelder å huske at jeg faktisk har en spray å ta hver 5 time!! Men den er da tatt! Det var dette med å være mekanisk innstilt! Jeg er ikke der helt enda!

Stakkars mannen min! Fått noen raseriutbrudd mot seg! Helt uanmeldt kom de i dag! Sånn WOPS, BANG, BOOM! Skjønte ikke selv hva jeg drev med så jeg begynte å vaske litt tøy istedet for å dra det enda lengre! Han som er sååå god! Han kom med blomst etterpå og sa at han elsket meg like masse med eller uten medisiner...åååh!

6 dager igjen til første blodprøve, og sprøytestart! Tro om jeg begynner å få feelingen på gleden nå da! Den kom over meg i går! Nå er jeg innstilt på at dette skal gå bra! Men jeg lyver om jeg sier at jeg ikke er "dritt" lei medisiner også da!

Morsdag i morgen! Gjelder den for oss også? Jeg mener det! Vi er da liksom på vei til å bli det! Så ha en fin morsdag i morgen alle medsøstre! Og for dagen i morgen har jeg ett ønske, og det er at dette forum en vakker dag ikke trengs lenger!!! Måtte det være oppfylt! Men ja, vi får da være realister også da!! Men tanken er jo god!

Emosjonell, ja det er jeg også blitt! Men tro meg jeg mener det når jeg skriver at jeg setter pris på hvert et enkelt individ som er her og støtter opp om en, og gir gode råd og vink underveis! Det har for MEG stor betydning! Dere er alle verdifulle!!

Ble litt langt dette, men for all del, du leste det jo av egen fri vilje..hehe!!! Men takk for tiden du ga for å lese litt om mine tanker!! :o)

Stor lørdagsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92612-oppdatering-spraydag-nr-15/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rachel2

Heisann,var både litt spennende og morsomt å lese innegget ditt. Håper du feirer morsdag i dag da og er snill med mannen :-)

Vil bare ønske deg lykke til videre med spraying og si at det nærmer seg snart for deg nå.

Sender lykke til tanker videre i hormontider og et skjold til den flotte mannen din som kom med blomst til deg etterpå... :-)

Klem

Du sier noe, jeg synes absolutt morsdagen skal være for oss også: Gratulerer med morsdagen :)

Og så godt at vi har slike fantastiske menn som holder ut med oss i de værste hormon-villfarelsene. All ære til din kjære som kom med blomster og forstår.

Og dette med medisinene kjenner jeg til, synes faktisk det værste med mislykkede forsøk (noe dere IKKE kommer til å oppleve nå) er tanken på å begynne helt på nytt med alle medisinene. Men, hva gjør vi ikke for å få oppfylt drømmen.

Ha en fortsatt strålende morsdag!

:-) Orket å lese hele jeg...

Jeg sprayer også nå, og går til akupunktur. Er ganske lei allerede, gubben sliter med arbeidslivet og selvfølelsen og er litt deprimert for tida, og det går jo utover meg også selvfølgelig...

Tenkte senest i dag på om jeg bare skulle kutte ut hele greia nå. MEN det kan jeg jo ikke! Det er nok hormonene som er med på å spille meg et puss også, fikk mensen i dag og er jo litt ekstra sårbar da også som vanlig.

Nei, nå skal jeg sette meg i sofaen og ta resten av glasset med rødvin som vi unnet oss til middagen, og så får jeg bare ta meg sammen og jobbe litt med gubben, (ække så lett å være ufaglært terapeut nei), så får vi nok hodet over vannet alle sammen skal vi se!

Hei og hopp...!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...