Gjest Shanti Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg er 32 år og småbarnsmor. I vår familie er det mye krefttilfeller. Det siste året har jeg vært litt plaget og lurer på hva det er. Jeg har gått opp endel i vekt selv om jeg nesten ikke spiser noe lenger. Jeg er veldig oppblåst i mageregionen og da spesielt i området under ribbena på høyre side. Dessuten er jeg konstant trett. Jeg var hos legen på gynekologisk undersøkelse for et år siden og hadde da forstørret livmor, blod i urinen osv. Men de gjorde ikke noen videre undersøkelser av meg. Legen sa også at man kunne være oppblåst etter å ha spist mat. Men er det normalt å være det hele døgnet? Når din fastlege er langtidssykemeldt, er det da mulig å få bruke en annen lege enn den som er satt opp som vikar for han? Håper noen kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92614-eggstokkreft/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.