Gå til innhold

Oralsex = unaturlig!

Anbefalte innlegg

minx1365380415

Jeg er igrunnen enig med deg, for meg er også oralsex unaturlig. Jeg liker det ikke fordi jeg ikke greier smaken, det byr meg imot. Nå kan jo det også ha noe med at jeg en gang ble tvunget til å suge en fyr som ikke hadde vasket seg de siste 12 timene.

Men jeg synes det er synd at vi som ikke liker den formen for sex ikke blir respektert for vårt syn. Jeg respekterer at andre liker det, det er helt greit for meg. Men vær så snille å ta hensyn til at det ikke er alle som deler deres smak. Det er helt unødvendig å komme med slike kommentarer som enkelte har gjort nedover i denne tråden.

Om man ikke inkluderer oralsex i sexakten, betyr ikke det at man har et kjedelig sexliv. Det viktigste må vel være å gjøre det som en selv og partneren liker?

jeg er oxo enig. Har nok noe med barndoms opplevelser, men vet ikke om jeg hadde hatt annet syn ellers heller.. munnen er liksom.. hellig på en måte...

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zakk Wylde

7

• trb

3

• favn

2

• Amiga

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest disgusted

Så du syntes det er unaturlig å gjøre det så godt man kan for sin kjære mens man har sex ?

Det er jo også delikat, opphissende og behaglig .

At ikke du liker det er opptil deg, men du kaller det unaturlig !

Men det er jo deres tap !

sug en annen manns pikk så får du se hvor deilig det er!

sug en annen manns pikk så får du se hvor deilig det er!

Jeg regner med at Zakk Wylde er en heterofil mann. Heterofile menn ønsker ingen typer sex med andre menn, heller ikke oralsex. Så jeg tviler på at han ville likt det, like lite som han ville likt annen sex med en mann.

Om han liker å slikke en kvinne er vel et mer relevant spørsmål.

Gjest super_taper

Jeg regner med at Zakk Wylde er en heterofil mann. Heterofile menn ønsker ingen typer sex med andre menn, heller ikke oralsex. Så jeg tviler på at han ville likt det, like lite som han ville likt annen sex med en mann.

Strengt tatt er begge deler like irrelevant. For at Zakk Wylde skal finne ut om det finnest noen rasjonell grunn for at ei dame skal mislike å slikke eller suge han, må han smake på seg selv. Og eventuellt vaske seg om han finner ut at han smaker vondt.

På samme måten er det ikke sikkert at det er like fristende å ha oralsec med alle kvinner.

Hei!

I denne konkrete situasjonen: Bare dersom personen er usikker på om hun kan eller skal utføre munnsex -- eller om det ev. kan tilkomme fysiske komplikasjoner dersom noen utfører munnsex på henne.

Håper ting er litt klarere for deg nå.

Vennlig hilsen

problemet er din hang til å hele tiden henvise til fastlege når det gjelder feks analsex.

Annonse

Hei,

Og meningen er hørt, og formuleringen er applaudert.

Man bør selvsagt holde seg unna seksuelle akter man ikke liker/tenner på.

Det er nok riktig at mange praktiserer kjevesex...men også mange som ikke praktiserer det. Det er ihvertfall ikke mer unaturlig å ikke like kjevesex, enn å like det.

Med vennlig hilsen,

Gjest mislykket

problemet er din hang til å hele tiden henvise til fastlege når det gjelder feks analsex.

Kjære venn!

Dette er noe som d u oppplever. Hvorvidt det skyldes et anstrengt forhold til alle dem som ikke finner endetarmsex opphissende og/eller bare generell realitetsbrist, vites ikke.

Uansett: du har min medfølelse!

Vennlig hilsen

Jotakk petter smart, jeg er veldigt heterofil, så den tanken disgusted skriver er temmelig disgusting for meg også.

Idiotisk sammenlikning egentlig!

Men på jenta mi derimot, er det det mest naturlige og deilige i verden.

Kjære venn!

Dette er noe som d u oppplever. Hvorvidt det skyldes et anstrengt forhold til alle dem som ikke finner endetarmsex opphissende og/eller bare generell realitetsbrist, vites ikke.

Uansett: du har min medfølelse!

Vennlig hilsen

"Dette er noe som d u oppplever. Hvorvidt det skyldes et anstrengt forhold til alle dem som ikke finner endetarmsex opphissende og/eller bare generell realitetsbrist, vites ikke."

-Det har du uansett ingen forutsetninger for å vite noe som helst om :) De jeg har et anstrengt forhold til er de som ikke skjønner at det som skjer frivillig mellom voksne mennesker må få være sånn.

Gjest mislykket

"Dette er noe som d u oppplever. Hvorvidt det skyldes et anstrengt forhold til alle dem som ikke finner endetarmsex opphissende og/eller bare generell realitetsbrist, vites ikke."

-Det har du uansett ingen forutsetninger for å vite noe som helst om :) De jeg har et anstrengt forhold til er de som ikke skjønner at det som skjer frivillig mellom voksne mennesker må få være sånn.

Kjære venn!

Jeg har da aldri påstått at det som skjer frivillig mellom to mennesker er noe galt?

Om du mener jeg har påstått det -- vennligst henvis til det aktuelle innlegg, eller oppsøk psykiatrisk legevakt. Jeg er dessverre redd for at her er det noe alvorlig galt med din persepsjon.

God bedring!

Gjest mislykket

Jotakk petter smart, jeg er veldigt heterofil, så den tanken disgusted skriver er temmelig disgusting for meg også.

Idiotisk sammenlikning egentlig!

Men på jenta mi derimot, er det det mest naturlige og deilige i verden.

Hei!

Du skriver at du er veldig heterofil. Er det oss eller deg selv du forsøker å overbevise? Jeg synes ikke du skal være så usikker på egen seksualitet. Vær den du er, og ingen annen.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Annonse

Hei!

Du skriver at du er veldig heterofil. Er det oss eller deg selv du forsøker å overbevise? Jeg synes ikke du skal være så usikker på egen seksualitet. Vær den du er, og ingen annen.

Lykke til!

Vennlig hilsen

å herregud mislykket, du lever virkelig opp til navnet i alle dine innlegg.

Den var ikke litt gammel og oppbrukt den der vel ?

Men du er jo dokumentert patetisk og repeterende,så annet er jo ikke å vente !

Når man nyter sin kvinne som jeg gjør, så er man ikke i tvil

Men du har tydligvis glede av å forsøke å få andre til å fremstå som noe de ikke er, det er hva jeg kaller mislykket .

Gjest mislykket

å herregud mislykket, du lever virkelig opp til navnet i alle dine innlegg.

Den var ikke litt gammel og oppbrukt den der vel ?

Men du er jo dokumentert patetisk og repeterende,så annet er jo ikke å vente !

Når man nyter sin kvinne som jeg gjør, så er man ikke i tvil

Men du har tydligvis glede av å forsøke å få andre til å fremstå som noe de ikke er, det er hva jeg kaller mislykket .

Hei!

Jeg ser at du fremdeles ikke klarer å holde deg til sak. Vi andre får vel gi deg enda mer tid.

Har tro på deg!

Vennlig hilsen

For de fleste av oss andre gutta så er det nok slik at vi ser det da som en fordel at du allerede er "opptatt".

Uansett er det viktigste at begge parter i et forhold gjør det som passer dem begge best.

Men jeg tviler litt på din partners ærlighet her. Hvis du hadde likt det når du hadde gitt han oralsex, så er jeg helt sikker på at han hadde likt det svært godt.

Mvh

Men Z W kan jo godt smake på sin sambier; kanskje han (samboeren) smaker godt?

Hun smaker godt ja, og jeg tror henner også når hun sier jeg smaker godt. Hvorfor skulle jeg tvile på det hun sier ?

Og grunnen til at du ikke vil undertegne nå er ???

Patetisk !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...