Gå til innhold

Når sex blir bare söl...

Anbefalte innlegg

Gjest Med vennlig hilsen Question.

Heisann alle sammen!

Håper virkelig det er noen som kan hjelpe meg med dette:

Jeg og typen min er 22 og 28 år, har samleie minst en gang om dagen. Etter at vi har hatt samleie, når han skal trekke seg ut, blir det alltid mye griseri. Det er nesten som om det fölger med en "klump" med slim eller noe lignende. Det er litt vanskelig å forklare... Men det er ikke säd i allefall, det kommer ut senere når jeg går på toalettet. Dessuten er det for mye til å väre säd. Det er virkelig irriterende, for vi må legge en handuk under for å spare lakenet og sengklärne. Det hemmer jo sexlivet vårt litt da... Blir liksom bare arbeid og så må det nesten planlegges. Vi kan jo heller ikke ha sex andre steder enn hjemme i sengen, kan ikke experimentere litt pga alt griseriet. Det er ikke det at det er så viktig, jeg elsker min forlovede over alt på jord og trenger ikke sex i det hele tatt, bare jeg får väre sammen med han! Men det er jo en herlig bonus... He he he.Men det hadde liksom värt så bra å sluppet å tenke på det hver gang og kanskje kunne tatt en omgang på sofaen helt plutselig når lysten var der. Hatt litt mer frihet om dere forstår...

Er det noen andre som har värt borti, hört om eller opplevd dette? Hva kan det väre for noe? Kommer det fra han eller meg? Kanskje mest sannsynlig meg. Ingen av oss har kjönnsykdommer, vi begge var jomfruer da vi ble sammen, men har uansett testet oss.

Håper virkelig noen har litt svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92624-n%C3%A5r-sex-blir-bare-s%C3%B6l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest livsnyter

det blir mye søl og griseri av s ex ja, vi har en duk vi tørker oss av og i tilegg skifter vi sengetøy ganske ofte, men det er jo deiligt med nytt sengetøy da:-)

men vi nyter sex på sofaen, badet og komoden også, litt søl setter ikke grenser for oss.

Question1365380469

Det er ikke säd, for det er gul/blankt. Säd er jo hvit... Det er ikke hver gang at jeg kommer, får orgasme, men slimet er der fordet. Jeg rekker ikke på toalettet. Mesteparten kommer ut mede det samme han trekker ut penis, nesten som om det fölger etter den. Jeg bruker å springe på do för resten kommer, men det siler liksom nedetter bena på meg da... Begge liker å kose etter sex, men det rekker vi jo da altså ikke.

Litt griseri må man bare regne med, men det får väre grenser... Dessuten setter det merker, derfor er sofaen utelukket. Hadde et svart laken tidligere, men da det lignet en sebra, tom etter vask, da kom handuken fram... Man lärer seg jo å leve med det, men hadde värt greit å visst va det var og evt sluppet det. :-)

Men takk for svarene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...