Gå til innhold

WOW! For et kyss!

Anbefalte innlegg

Gjest Romantikeren

Jeg har truffet en jente i et par måneder nå.

På fredagskvelden skjedde det noe vanvittig rart. Jeg legger vanligvis ikke noe spesiell "mening" i det å kysse å kline med en jente, annet enn at det føles godt og sånn... men her på fredagskvelden, når vi satt å klinte litt, så var det plutselig helt annerledes. Jeg merket det i tunga, i leppene, i hele kroppen, det virket som om det plutselig lå mye mer følelser i handlingen. (Ikke opphisselse, men følelser) Som om jeg akkurat der og da ble glad i henne, at det gikk over fra forelskelse til det å være glad i henne.

Jeg er 25 år gammel og har to lengre forhold bak meg, men jeg har aldri opplevd noe sånt før. Nå lurer jeg bare på om hun merket det samme, eller om det var bare meg?

Jeg kan ikke spørre henne heller, i tilfelle hun ikke opplevde det likt som meg. Det blir for dumt.

Jeg må vel bare vente og se... Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92694-wow-for-et-kyss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere er opp over ørene forelsket begge to blir hun garantert glad for å høre at det sitret i hele kroppen av å kysse henne:-)

Har kanskje ikke tenkt så mye over det, men kyss har forskjellig virkning ja.. Når du får en sånn følelse som du fikk er det jo som du sier fordi det er så mange andre følelser inne i bildet.

Det blir som å ha sex. Man kan knulle og man kan elske. Det er to forskjellige ting. Man kan knulle "uten" følelser, men kun elske en man er glad i:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92694-wow-for-et-kyss/#findComment-513903
Del på andre sider

MaH1365380455

Hvis dere er opp over ørene forelsket begge to blir hun garantert glad for å høre at det sitret i hele kroppen av å kysse henne:-)

Har kanskje ikke tenkt så mye over det, men kyss har forskjellig virkning ja.. Når du får en sånn følelse som du fikk er det jo som du sier fordi det er så mange andre følelser inne i bildet.

Det blir som å ha sex. Man kan knulle og man kan elske. Det er to forskjellige ting. Man kan knulle "uten" følelser, men kun elske en man er glad i:-)

å ja.. Jeg vet hva du mener! Bare nyt det. Trenger ikke fortelle henne det. Jeg er selv jente, og når jeg har kjent den følelsen, har jeg sett han dypt i øynene; og blikket sier mer enn tusen ord. Han følte det samme; det SÅ jeg.. mmm...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92694-wow-for-et-kyss/#findComment-518245
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...