Gå til innhold

Stussing, eller kanskje jeg skulle si Don Johnson

Anbefalte innlegg

Hva jeg mener om å shave kølla og balla skulle være kjent nok, men for å oppsummere: Det er lite mandig.

Men, jeg så meg sjøl i speilet her om dagen, og måtte igrunnen bare erkjenne, jaggu var det litt av et buskas der nede... Og gud veit hvilke ukjente arter som skjulte seg der inne. Og da, med ett, slår tanken meg. Riktignok er det umandig å barbere seg der nede, men hva med å ... stusse litt? Hva med å kjøre en utvida Don Johnsen/Jørn Hoel-stil på kølla og balla? Jo mere jeg tenkte på det, jo mer likte jeg tanken. Ikke minst for å stoppe utviklinga av alle de ukjente artene. Så nå har jeg gjort det. Jeg har stussa området rundt godsakene, og jeg er riktig så fornøyd om jeg skal si det sjøl.

Fortsetter under...

Helt enig med deg, barbert er grusomt på menn (og ikke så veldig flott på kvinner heller etter min mening), men stussing er topp. Gratulerer med ny sveis. :-)

Og takk for det. Du skulle bare ha sett hvor fint det blei:-)

Wow, ikke dårlig!

Nå er det nok bare et tidsspørsmål før du bytter ut saksa med høvel, kjører regelmessig shaving der nede, og ikke før du vet ordet av det trives du også med en finger i ræva!

Det går bare en vei nå, og så vidt jeg vet er Juritzen fortsatt singel! :)

Wow, ikke dårlig!

Nå er det nok bare et tidsspørsmål før du bytter ut saksa med høvel, kjører regelmessig shaving der nede, og ikke før du vet ordet av det trives du også med en finger i ræva!

Det går bare en vei nå, og så vidt jeg vet er Juritzen fortsatt singel! :)

Det må bli den dagen jeg synes Bob Dylan er en stor vokalist...

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...