Gå til innhold

panikk under sex (litt langt)

Anbefalte innlegg

minx1365380415

Sist jeg hadde sex med typen fikk jeg ikke med hverken hodet eller kroppen på det som skulle skje, og under selve aktn fikk jeg totalt panikk. Lå bare og stirret i veggen helt til han lurte på hva som var galt. Da løy jeg og sa "ingenting" og spilte skuespill resten.. Pratet m han om det dagen etterpå så han vet hva som skjedde, men hvorfor??

Jeg har da aldri hatt noe problem med å tenne på han eller ville ha sex!

Sliter med depresjon og har hatt angst før men har blitt veldig mye bedre så vet ikke om det har med det å gjøre..

er nesten redd for å prøve igjen, for det var helt jævlig.

Etterpå har jeg drømt at hn har tastt seg til rette hos meg uten min tillatelse.. ganske ubehagelig for begge to..

elsker han jo, og vet at han ALDRI ville gjort noe sånt!

hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/92814-panikk-under-sex-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at du sliter med en depresjon og tidligere har hatt angst kan ha en sammenheng med dette.

Kanskje ble du satt ut av vonde tanker/minner/følelser?

Var det noe som gjorde at du ble minnet på noe vanskelig/ubehagelig?

Det er fint at du snakket med kjæresten om det som skjedde.

Fortsett å snakk sammen og prøv å vær "til stede" når dere er sammen. Ikke press på når det gjelder sex, men finn tilbake til det som er trygt dere i mellom.

Er det kun i seksuelle situasjoner du har opplevd å bli slik?

Det kan være en form for dissosiasjon, at du føler at hodet og kroppen ikke henger sammen på en måte. (Tankene og følelsene er et annet sted)

Dette er et psykisk symptom. Kanskje noe du kan ta opp med din behandler/lege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...