glennb Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg er singel, og begynner å bli klar for å finne kvinnen i mitt liv Jeg utelukker automatisk alle jenter som er det minste overvektige, og/eller usporty... Selv om de er aldri så snille og hyggelige. Jeg utelukker også helt automatisk jenter som røyker. (Det synes jeg er en SÅ udelikat uvane, at det er helt uaktuellt) Dette har jeg diskutert med noen venner, og særlig jentene kaller meg for overfladisk og kroppsfiksert; MEN! er det noen gutter der ute som virkelig IKKE drømmer om en vakker, velltrent, solbrun mage ? Fast rumpe, stramme faste pupper og lange atletiske ben ?! Jeg tipper på at det er få som ikke kunne ønske seg dette .-) Og DA lurer jeg på; Hvorfor i helvete menn går og blir sammen med halvfeite dvaskete sofagriser som drikker cola og potetgull hele dagen og aldri trener !!! Det jeg satser på nå, er å kun forsøke meg på de sporty damene med sexy kropper. Sexy kropp er "minstekravet", så kommer sjarm, intelligens, humor osv i prioritert rekkefølge... Så kommer det sikkert til å ta lenger tid for meg, enn for kompisene mine å finne ei jente jeg liker. Men da får jeg i allefall noe jeg liker .-) Overfladisk ? Eller bare kresen ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 At du foretrekker veltrente/ tynne jenter er i seg selv ikke overfladisk - her er det jo den berømte "smaken er som baken" som gjør seg gjeldende. Men at useendet er det viktigste (viktigere enn personligheten, intelligensen osv) gjør at jeg i alle fall vil kalle deg overfladisk. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, du er ikke overfladisk, men kanskje kresen. Det er for øvrig ikke noe galt i å være kresen, og bare du vet hva du legger vekt på i valg av partner. Det er selvsagt ikke noe galt i å legge mye vekt på en flott kropp, selv om du sikkert nå blir hengt her. De som henger deg er nok sannsyligvis de halvveite sofagrisene du ikke vil ha, og der er jeg enig med deg. Hvorfor i helvete vil man ha et kvinnemenneske som halve døgnet ligger på sofaen, ser på Days Of Our Life, mens hun gråter fordi en eller annen mann blir dumpet av sin kjære, og trøstespiser en halv kg majones fordi hun blir så lei seg når hun ser at hennes elskete Ken opplever slikt. Så jeg forstår deg godt, selv om jeg ikke har det helt på samme måten selv, dog får jeg også ofte høre at jeg er kresen, og at det er derfor jeg ikke er lenge i noen forhold. Selv ser jeg etter en kombinasjon av alt det du ser etter, dog ser jeg egentlig ikke etter noen, da jeg nyter livet som singel. Etablerte mennesker har en egen evne til ikke å forstå at noen faktisk kan nyte det å være singel, og derfor får man ofte høre fraser om hvor overfladisk og kresen man er, rett og slett fordi man ikke tar noen med en gang muligheten dukker opp. Ja, jeg er kresen, men har man litt respekt for seg selv så er man det. Det bør du også innse, så slutt å hør på dine bedrevitende venner. Du, og ingen andre, vet hva som er bra for deg, og tar det tid å finne det du leter etter, så bruk den tiden fornuftig, ha tilfeldig sex, og kos deg. Det blir tross alt for dumt å ta noen bare for å ha noen, og det blir også for dumt av dine venner å fortelle deg hva du bør ta. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514811 Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 You might be in for a surprise, buddy.... Det er forbløffende hvor fort man blir lei av et utseende, og hvor blind man blir for det etterhvert. Det er kun helt til å begynne med man blir betatt av sånt. Etter en stund oppdager man at denne vakre og veldreide personen piller seg i nesa og drar ut grønne buser, raper, promper og snorker som alle andre. Glansen har en lei tendens til å forsvinne etter en tid. Det som derimot IKKE forsvinner, er PERSONEN bak det ytre. Så det lønner seg å dukke litt dypere i sitt valg av partner, og ikke være så opphengt i skallet. Jeg har vel gått i den fella jeg også, som så mange andre. Fy flate. Det er synd å si det, men de to vakreste gutta har søren meg vært de dummeste også. Han ene ante ikke engang hvem Christoffer Columbus var.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 You might be in for a surprise, buddy.... Det er forbløffende hvor fort man blir lei av et utseende, og hvor blind man blir for det etterhvert. Det er kun helt til å begynne med man blir betatt av sånt. Etter en stund oppdager man at denne vakre og veldreide personen piller seg i nesa og drar ut grønne buser, raper, promper og snorker som alle andre. Glansen har en lei tendens til å forsvinne etter en tid. Det som derimot IKKE forsvinner, er PERSONEN bak det ytre. Så det lønner seg å dukke litt dypere i sitt valg av partner, og ikke være så opphengt i skallet. Jeg har vel gått i den fella jeg også, som så mange andre. Fy flate. Det er synd å si det, men de to vakreste gutta har søren meg vært de dummeste også. Han ene ante ikke engang hvem Christoffer Columbus var.... "Fy flate. Det er synd å si det, men de to vakreste gutta har søren meg vært de dummeste også." Det er vannvittig hvordan dette har en tendens til å gjelde jentene også... Men jeg forsto fyren over som at han FØRST så på utseende, og når han fant noen med dette utseende, da ville han se om hun holdt i forhold til andre kriterier, som intelligens, osv... Isåfall er det jo ikke så gæærnt det han skriver, og sikkert ikke så annerledes enn hva som gjelder oss andre. Utseende er tross alt det første vi ser, og forskjellen på han her og andre er vel kanskje bare det at han stiller strengere krav enn de fleste til dette førsteinntrykket? Hvis ikke misforsto jeg helt når jeg svarte han. Jeg trodde tross alt ikke at det BARE var utseende som gjaldt for han. Det finner jeg isåfall rart, men... tja... opp til han i såfall. Det er han som da vil få en merkelig skrue å leve med 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 At du foretrekker veltrente/ tynne jenter er i seg selv ikke overfladisk - her er det jo den berømte "smaken er som baken" som gjør seg gjeldende. Men at useendet er det viktigste (viktigere enn personligheten, intelligensen osv) gjør at jeg i alle fall vil kalle deg overfladisk. mvh Jeg tror du missforstår litt.... Jeg synes ikke utseende og en sexy kropp er viktigere en sjarm, personlighet og intelligens. Jeg bare utelukker de jentene som ikke er veltrente og sexy fra "grunnlaget" mitt av single jenter. (ca, 50.000 i alderen 20-34 her i Oslo!) Deretter ser jeg blant de veltrente kroppene etter jenter med glimt i øye, sjarm, stil og personlighet .-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 You might be in for a surprise, buddy.... Det er forbløffende hvor fort man blir lei av et utseende, og hvor blind man blir for det etterhvert. Det er kun helt til å begynne med man blir betatt av sånt. Etter en stund oppdager man at denne vakre og veldreide personen piller seg i nesa og drar ut grønne buser, raper, promper og snorker som alle andre. Glansen har en lei tendens til å forsvinne etter en tid. Det som derimot IKKE forsvinner, er PERSONEN bak det ytre. Så det lønner seg å dukke litt dypere i sitt valg av partner, og ikke være så opphengt i skallet. Jeg har vel gått i den fella jeg også, som så mange andre. Fy flate. Det er synd å si det, men de to vakreste gutta har søren meg vært de dummeste også. Han ene ante ikke engang hvem Christoffer Columbus var.... Hehe, jeg traff ei dame en gang som trodde Einstein var en tegneseriefigur... Selvfølgelig ikke noe å satse på... Selv om hun var ganske så fin .-) ... Tenk å ha med noe sannt på julebord på jobben da. Det hadde vært pinlig det .-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg tror du missforstår litt.... Jeg synes ikke utseende og en sexy kropp er viktigere en sjarm, personlighet og intelligens. Jeg bare utelukker de jentene som ikke er veltrente og sexy fra "grunnlaget" mitt av single jenter. (ca, 50.000 i alderen 20-34 her i Oslo!) Deretter ser jeg blant de veltrente kroppene etter jenter med glimt i øye, sjarm, stil og personlighet .-) Skal du dumpe de om de ikke har fin kropp lenger? Ja, jeg syns du er overfladisk. Men du vokser det kanskje fra deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Who cares om du er kresen. Det er ditt valg:) Og det å være kresen er, som SDD sier, noe som folk i etablerte forhold sier om single. Alle er vel det mer eller mindre? Man velger ikke nestbeste liksom...Man velger en partner som man mener matcher seg selv. Hvilke kriterier er da så vidt forskjellige fra person til person at det kan ikke kritiseres. Alle vet at utseendet må i det minste tiltale og ikke frastøte...ellers så blir man jo ikke tiltrukket av personen. Må også ærlig talt si at jeg ser også mer på kropper på (potensielle) menn nå enn før. Eller dvs om han er liker å trene og ta vare på kroppen sin. Sofagrisen av et mannfolk med bilringer tiltaler meg ikke. Det sier noe om typen -om han bryr seg om useendet. Når man ikke er 20 lenger vet man også at det krever innsats å ta vare på utseendet sitt. Det er livsstilen som er viktig. Og tiltaket. Det må være guts i han. Ikke bare prate om alt han skal gjøre, trene etc..*blæh* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, du er ikke overfladisk, men kanskje kresen. Det er for øvrig ikke noe galt i å være kresen, og bare du vet hva du legger vekt på i valg av partner. Det er selvsagt ikke noe galt i å legge mye vekt på en flott kropp, selv om du sikkert nå blir hengt her. De som henger deg er nok sannsyligvis de halvveite sofagrisene du ikke vil ha, og der er jeg enig med deg. Hvorfor i helvete vil man ha et kvinnemenneske som halve døgnet ligger på sofaen, ser på Days Of Our Life, mens hun gråter fordi en eller annen mann blir dumpet av sin kjære, og trøstespiser en halv kg majones fordi hun blir så lei seg når hun ser at hennes elskete Ken opplever slikt. Så jeg forstår deg godt, selv om jeg ikke har det helt på samme måten selv, dog får jeg også ofte høre at jeg er kresen, og at det er derfor jeg ikke er lenge i noen forhold. Selv ser jeg etter en kombinasjon av alt det du ser etter, dog ser jeg egentlig ikke etter noen, da jeg nyter livet som singel. Etablerte mennesker har en egen evne til ikke å forstå at noen faktisk kan nyte det å være singel, og derfor får man ofte høre fraser om hvor overfladisk og kresen man er, rett og slett fordi man ikke tar noen med en gang muligheten dukker opp. Ja, jeg er kresen, men har man litt respekt for seg selv så er man det. Det bør du også innse, så slutt å hør på dine bedrevitende venner. Du, og ingen andre, vet hva som er bra for deg, og tar det tid å finne det du leter etter, så bruk den tiden fornuftig, ha tilfeldig sex, og kos deg. Det blir tross alt for dumt å ta noen bare for å ha noen, og det blir også for dumt av dine venner å fortelle deg hva du bør ta. Hva med oss som ikke trener og er atletiske, men HELLER ikke sitter i sofaen og glor på glasspuppen? Kommer vi med i betraktningen i det hele tatt? *skikkelig fornærmet* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Skal du dumpe de om de ikke har fin kropp lenger? Ja, jeg syns du er overfladisk. Men du vokser det kanskje fra deg. Jeg blir jo ikke sammen med de hvis de ikke tar vare på kroppen sin .-) Da kan jeg jo ikke dumpe de. Hvis jeg blir sammen med ei sporty dame som blir til safagris, er dette "kontraktbrudd" (hehe) og kvalifiserer til dumping. Hvis dama mi gir meg en sønn, og mister litt fasong... .... Selvfølgelig noe helt annet .-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanya1365380060 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Nei, syns ikke du er overfladisk jeg. Man har da sine kriterier. Jeg kunne heller ikke vært sammen med en overvektig mann for eksempel, selv om smålubbent uten at det er dvaskt kan vært søtt da Men tilbake til saken..du presiserer jo også at utseende ikke betyr alt. At det er andre indre trekk som teller mye. Og det høres jo ikke ut som en overfladisk person i mine ører Så ikke hør på vennene dine du.Kanskje de sier sånt fordi de er noen av de sofagrisene du beskriver selv, og at de derfor føler seg truffet...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
wywh Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er man sporty ikkerøyker selv så er det en selvfølge at man ikke er interesert i en røykende sofagris. Det har ikke noe med utseende, men med personlighet å gjøre. Er du derimot for opphengt i utseende så gjør du en tabbe. Du kan rett å slett gå glipp av drømmejenta. Den dama som ikke ser ut som en sexbombe, kan være bedre i senga enn noen annen du har truffet. Men det vet du ikke fordi du ikke ga henne en sjanse. Hun kan være akkurat den som får frem det beste i deg, som gjør at du ikke bare trives i livetg men blir virkelig lykkelig. Men det vet du ikke fordi du ikke ga henne en sjanse. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Hva med oss som ikke trener og er atletiske, men HELLER ikke sitter i sofaen og glor på glasspuppen? Kommer vi med i betraktningen i det hele tatt? *skikkelig fornærmet* Nei Sorry... Du har ikke sjans. Dama mi skal ta godt vare på det eneste du får utlevert her i livet :-) Men, jeg er sikkert ikke noe for deg uansett, hadde bare forsøkt å dra deg med på klatring, spinning, rulleskøyter og 10km løpeturer i marka .-) Blitt litt slitsomt i lengden ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg blir jo ikke sammen med de hvis de ikke tar vare på kroppen sin .-) Da kan jeg jo ikke dumpe de. Hvis jeg blir sammen med ei sporty dame som blir til safagris, er dette "kontraktbrudd" (hehe) og kvalifiserer til dumping. Hvis dama mi gir meg en sønn, og mister litt fasong... .... Selvfølgelig noe helt annet .-) Jaja, fortsett å innbille deg det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
shandy Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ditt valg selvsagt, og jeg skjønner deg godt. Jeg selv ville aldri hatt en halvfeit, dvask og dassete mann. Man skal tross alt tenne på den man er sammen med (sagt det tusen ganger før). Saken er jo den, at man har som regel et krav som står i forhold til seg selv, og velger partner deretter. Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men har du lite å fare med selv, kan du ikke forvente at de lekreste skal finne deg særlig fristende OG Molli, du må da ha vært ektremt uheldig - for pen er ikke automatisk det samme som dum. Den sammenligningen der er også noe jeg har stusset over mer enn en gang. Tenker med gru på dem som er så uheldige å være både feite, stygge og i tillegg lite intelligente. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Jaja, fortsett å innbille deg det... Inbille meg hva ? At jeg godtar at dama mi går litt ut av fasong hvis hun får barn ? Selvfølgelig er det ok .-) -Dessuten- er en av de mest sexy damene jeg har møtt de siste 6 månedene sønn til et lite sjarmtroll på 3 år, og HUN er sinnsykt sexy & atletisk. DET står det respekt av det, og greie å komme inn i gamleformen etter graviditet .-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
glennb Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Ditt valg selvsagt, og jeg skjønner deg godt. Jeg selv ville aldri hatt en halvfeit, dvask og dassete mann. Man skal tross alt tenne på den man er sammen med (sagt det tusen ganger før). Saken er jo den, at man har som regel et krav som står i forhold til seg selv, og velger partner deretter. Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men har du lite å fare med selv, kan du ikke forvente at de lekreste skal finne deg særlig fristende OG Molli, du må da ha vært ektremt uheldig - for pen er ikke automatisk det samme som dum. Den sammenligningen der er også noe jeg har stusset over mer enn en gang. Tenker med gru på dem som er så uheldige å være både feite, stygge og i tillegg lite intelligente. "OG Molli, du må da ha vært ektremt uheldig - for pen er ikke automatisk det samme som dum. Den sammenligningen der er også noe jeg har stusset over mer enn en gang." - Takk, endelig noen som sa dette :-) "Tenker med gru på dem som er så uheldige å være både feite, stygge og i tillegg lite intelligente. " - Og de finnes det nok av. Hvorfor lete blant de ? .-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514857 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva med oss som ikke trener og er atletiske, men HELLER ikke sitter i sofaen og glor på glasspuppen? Kommer vi med i betraktningen i det hele tatt? *skikkelig fornærmet* Det er da ikke noe galt i ikke å trene? Flertallet trener tross alt ikke. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514862 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oh please Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Alle er så enige at det å fokusere på utseendet er helt greit, men de jentene som har skrevet om jobb/vitebegjær blir dømt nord og ned. Dobbeltmoral er også moral... Personlig tror jeg gb vil måtte svelge en diger kamel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/92874-dr%C3%B8mmekvinnen-er-jeg-overfladisk-eller-bare-kresen/#findComment-514866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.