Gå til innhold

Drømmekvinnen ! (er jeg overfladisk ? Eller bare kresen...)

Anbefalte innlegg

Alle er så enige at det å fokusere på utseendet er helt greit, men de jentene som har skrevet om jobb/vitebegjær blir dømt nord og ned.

Dobbeltmoral er også moral... Personlig tror jeg gb vil måtte svelge en diger kamel.

Svelge en kamel ? Aldri i livet dør heller singel om jeg må:-)

Fortsetter under...

• Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• glennb

15

• SierDuDet

8

• dewey

5

• -Riksklysa

5

Mest aktive i denne tråden

Er man sporty ikkerøyker selv så er det en selvfølge at man ikke er interesert i en røykende sofagris. Det har ikke noe med utseende, men med personlighet å gjøre.

Er du derimot for opphengt i utseende så gjør du en tabbe. Du kan rett å slett gå glipp av drømmejenta. Den dama som ikke ser ut som en sexbombe, kan være bedre i senga enn noen annen du har truffet. Men det vet du ikke fordi du ikke ga henne en sjanse.

Hun kan være akkurat den som får frem det beste i deg, som gjør at du ikke bare trives i livetg men blir virkelig lykkelig. Men det vet du ikke fordi du ikke ga henne en sjanse.

" Den dama som ikke ser ut som en sexbombe, kan være bedre i senga enn noen annen du har truffet"

Men det er jo forutsatt at det eneste som betyr noe er sex, og det vet selv jeg som bare er ute etter sex, at ikke er tilfelle dersom man er ute etter noe mer enn sex.

Ditt valg selvsagt, og jeg skjønner deg godt. Jeg selv ville aldri hatt en halvfeit, dvask og dassete mann. Man skal tross alt tenne på den man er sammen med (sagt det tusen ganger før).

Saken er jo den, at man har som regel et krav som står i forhold til seg selv, og velger partner deretter.

Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men har du lite å fare med selv, kan du ikke forvente at de lekreste skal finne deg særlig fristende ;)

OG Molli, du må da ha vært ektremt uheldig - for pen er ikke automatisk det samme som dum. Den sammenligningen der er også noe jeg har stusset over mer enn en gang.

Tenker med gru på dem som er så uheldige å være både feite, stygge og i tillegg lite intelligente.

Jepp, det er sant.

Alle vet vel med seg selv hva de vil tenne på og kunne like. Dersom det ikke er noen tiltrekking, hvorfor gå inn i et forhold da ?

Hvor kommer egentlig holningen om at de pene alltid er dumme ?

Det må vel nesten komme fra misunnelige lite attraktive dumme personer kanskje ?

Det stemmer jo av og til også, de som tror de kan oppnå allt bare ved å ha et pent ansikt, men disse er jo ikke videre attraktive hellerMen av de mest inteligente, flinkeste og mest sportye jentene jeg har møtt, er flesteparten pene.

Bare ta dama mi for eksempel, og når hun i tillegg er den bomba i senga, hvorfor skal man da velge noe annet ?

For å være Dolpolitisk korrekt ?

Men jeg skjønner jo også at kombinasjonen jeg har fått ikke vokser på trær, så andre må nok ta til takke med det som er igjen :-)

Jeg blir jo ikke sammen med de hvis de ikke tar vare på kroppen sin .-) Da kan jeg jo ikke dumpe de.

Hvis jeg blir sammen med ei sporty dame som blir til safagris, er dette "kontraktbrudd" (hehe) og kvalifiserer til dumping.

Hvis dama mi gir meg en sønn, og mister litt fasong...

.... Selvfølgelig noe helt annet .-)

Kroppen til drømmedama di kommer til å forandre seg etter noen år.... banna bein! Med alderen virker tyngdekraften sterkere... uansett mengden trening..

Og den solariumsbrune huden hun evt har i dag, gjør at hun ser ut som en rosin om 30 år....

Men du tenker kanskje ikke å ha et forhold til henne mer enn et par år- og når alderen gjør seg gjeldende kan du jo selvfølgelig helt enkelt bytte henne ut med ei yngre berte igjen! ;-)

" Den dama som ikke ser ut som en sexbombe, kan være bedre i senga enn noen annen du har truffet"

Men det er jo forutsatt at det eneste som betyr noe er sex, og det vet selv jeg som bare er ute etter sex, at ikke er tilfelle dersom man er ute etter noe mer enn sex.

Ikke heng deg opp i eksemplene SDD.

Poenget er at dersom man er for kresen og lite villig til å go noen en sjanse så kan den jenta som virkelig var den rette for deg glippe.

I stedet så finner man seg kanskje en som er helt perfekt utseendemessig, men alikevel så stemmer ikke forholdet skikkelig alikevel.

Den jenta som er den mest riktige for meg er den jenta som får frem det beste i meg. Hun gjør meg lykkelig selv om hun ikke er perfekt ellers.

Det jeg sier er at ved å legge lista for høyt utseendemessig så går man kanskje glipp av den som var perfekt for deg som person fordi man aldri ga henne en sjanse.

Man gjør en tabbe om man ser seg blind på utseende.

Annonse

Kroppen til drømmedama di kommer til å forandre seg etter noen år.... banna bein! Med alderen virker tyngdekraften sterkere... uansett mengden trening..

Og den solariumsbrune huden hun evt har i dag, gjør at hun ser ut som en rosin om 30 år....

Men du tenker kanskje ikke å ha et forhold til henne mer enn et par år- og når alderen gjør seg gjeldende kan du jo selvfølgelig helt enkelt bytte henne ut med ei yngre berte igjen! ;-)

Hvorfor skal man måtte bytte ?

Alle blir jo eldre, og man blir faktiskt glad i pene mennesker også, slik at man holder sammen resten av livet, selv om utseendet forandrer seg etterhvert !

Jaja, fortsett å innbille deg det...

Hvorfor skal han ikke innbille seg det?

Jeg har hatt forhold til flere kvinnfolk med unger, og det har da ikke vært noe veien med kroppene deres?

Dette med å forandre kroppene sine så grusomt etter som de har fått unger, er for det store flertall noe de selv er skyld i. Man trenger ikke å bli noen MoskvaMarit bare fordi man dytter ut noen unger. Det går faktisk ann å finne formen igjen selv etter å ha fått barn.

Det finnes jævla mange flotte mødre ute å rusler på seg selv om veldig mange unnskylder sin fedme med ungefødsler.

Det er bedre å være ærlige å unnskylde det med latskap.

Nei Sorry...

Du har ikke sjans. Dama mi skal ta godt vare på det eneste du får utlevert her i livet :-)

Men, jeg er sikkert ikke noe for deg uansett, hadde bare forsøkt å dra deg med på klatring, spinning, rulleskøyter og 10km løpeturer i marka .-) Blitt litt slitsomt i lengden ?

Å ikke trene vil ikke si at man ikke tar vare på seg selv. Når du blir eldre vil du skjønne det.

Jeg tar vare på både hjerne min og kroppen min, men ikke på sats.

Dessuten, om jeg hadde vært dama di hadde jeg ikke hatt tid til alt du skisserer, da hadde jeg nemlig født deg etpar unger (og dermed hadde jeg da vært fritatt fra atletpresset også om jeg forsto deg rett?)

Ikke heng deg opp i eksemplene SDD.

Poenget er at dersom man er for kresen og lite villig til å go noen en sjanse så kan den jenta som virkelig var den rette for deg glippe.

I stedet så finner man seg kanskje en som er helt perfekt utseendemessig, men alikevel så stemmer ikke forholdet skikkelig alikevel.

Den jenta som er den mest riktige for meg er den jenta som får frem det beste i meg. Hun gjør meg lykkelig selv om hun ikke er perfekt ellers.

Det jeg sier er at ved å legge lista for høyt utseendemessig så går man kanskje glipp av den som var perfekt for deg som person fordi man aldri ga henne en sjanse.

Man gjør en tabbe om man ser seg blind på utseende.

Ja, du har rett i at han kan gå glipp av noe når han først ser på utseende, utelukker folk, så finner noen som stemmer utseendemessig, og så begynner å utelukke grunnet personlighet, osv.

Men det er poenget: Han sier jo ikke at han synes utseende er viktigst, men at det er det første han ser på og utelukker de som ikke tilfredstiller kravene. Etter det stiller han krav til andre ting, som personlighet, osv.

Helt greit, spør du meg, og går han glipp av noe så vet han det jo ikke selv, og da er det jo ikke så nøye heller.

Det er da ikke noe galt i ikke å trene?

Flertallet trener tross alt ikke.

Neida. Det hørtes bare ut som om du hadde de to alternativene.

Jeg ville heller ikke hatt en fyr som glodde på TV, men jeg ville vel heller ikke hatt en treningsnarkoman.

Han jeg har er forøvrig en bra blanding - har fra naturens side en fin figur og trimmer hjernen i stedenfor å se på TV. Det er bra.

Neida. Det hørtes bare ut som om du hadde de to alternativene.

Jeg ville heller ikke hatt en fyr som glodde på TV, men jeg ville vel heller ikke hatt en treningsnarkoman.

Han jeg har er forøvrig en bra blanding - har fra naturens side en fin figur og trimmer hjernen i stedenfor å se på TV. Det er bra.

"Jeg ville heller ikke hatt en fyr som glodde på TV, men jeg ville vel heller ikke hatt en treningsnarkoman."

Nettopp, og det er opp til en hver.

Nei, jeg har selvsagt ikke bare to alternativer, og jeg aner ikke engang hva jeg ser etter. Jentene jeg møter er så forskjellige som natt og dag, og jeg har ingen mal å gå etter.

Men jeg vet vel hva jeg liker og hva jeg ikke liker, noe jeg vil tro de fleste gjør.

"OG Molli, du må da ha vært ektremt uheldig - for pen er ikke automatisk det samme som dum. Den sammenligningen der er også noe jeg har stusset over mer enn en gang."

- Takk, endelig noen som sa dette :-)

"Tenker med gru på dem som er så uheldige å være både feite, stygge og i tillegg lite intelligente. "

- Og de finnes det nok av. Hvorfor lete blant de ? .-)

Akkurat - hvorfor lete blant de.

Man ser jo selv hvor fornøyd mannfolkene til disse matvrakene er.

Eksempel: Julebord - blubbene sitter i klikker og spiser og spiser og snakker dritt om de fine damene, mens mannfolka deres plukker å klår i alt annet enn matfatet ;-)

Annonse

Hehe, jeg traff ei dame en gang som trodde Einstein var en tegneseriefigur... Selvfølgelig ikke noe å satse på... Selv om hun var ganske så fin .-)

... Tenk å ha med noe sannt på julebord på jobben da. Det hadde vært pinlig det .-)

Ja, men du....

Om du kommer i snakk med ei dame i en overfylt bar, som er kjempepen og fryktelig sjarmerende. Intellektuelt oppegående og det viser seg at dere har masse felles interesser, hun er sporty og dere har lik humor. Du merker at du blir betatt av smilet og latteren hennes, og hun har noe mystisk og spennende sexy over seg.

Så skal hun reise seg for å snakke med en fyr hun kjenner, du ser henne bakfra for første gang. Du ser at rumpa hennes er ganske så stor.

Mister du virkelig all interesse da??

Isåfall går ikke jeg av veien for å kalle deg overflatisk....

PS. Hvordan er utseendet ditt? Perfekt?

Hm.

Ditt valg selvsagt, og jeg skjønner deg godt. Jeg selv ville aldri hatt en halvfeit, dvask og dassete mann. Man skal tross alt tenne på den man er sammen med (sagt det tusen ganger før).

Saken er jo den, at man har som regel et krav som står i forhold til seg selv, og velger partner deretter.

Nå vet ikke jeg hvordan du ser ut, men har du lite å fare med selv, kan du ikke forvente at de lekreste skal finne deg særlig fristende ;)

OG Molli, du må da ha vært ektremt uheldig - for pen er ikke automatisk det samme som dum. Den sammenligningen der er også noe jeg har stusset over mer enn en gang.

Tenker med gru på dem som er så uheldige å være både feite, stygge og i tillegg lite intelligente.

er det ikke best slik at feite og stygge er uintelligente da, så slipper de vite hvor mislykka de er?

Ja, men du....

Om du kommer i snakk med ei dame i en overfylt bar, som er kjempepen og fryktelig sjarmerende. Intellektuelt oppegående og det viser seg at dere har masse felles interesser, hun er sporty og dere har lik humor. Du merker at du blir betatt av smilet og latteren hennes, og hun har noe mystisk og spennende sexy over seg.

Så skal hun reise seg for å snakke med en fyr hun kjenner, du ser henne bakfra for første gang. Du ser at rumpa hennes er ganske så stor.

Mister du virkelig all interesse da??

Isåfall går ikke jeg av veien for å kalle deg overflatisk....

PS. Hvordan er utseendet ditt? Perfekt?

Hm.

Hmm. Interessant spørsmål med rumpa i baren... Aldri vært borte i problemstillingen.

Men, jeg tror ikke man uansett klarer å "evaluere" om en person, intellektuellt, humormessig og sin persionlighet er "perfect match" på en overfyllt bare på bare en kveld.

Ut ifra det kan det nok hende at jeg hadde tatt regninen og gått min vei mens hun var på toalettet. Rett og slett fordi "minstekravet" ikke var oppfyllt. Hadde tenkt "Søren!!! Det var nesten. Bedre lykke neste gang". .-)

MEN du sa et stikkord. "Sporty". Jenter som er sporty ser jo veldig forskjellige ut. Bare se på svømmere, med brede skuldre, syklister med hoftepartier som bare det, klatrere er ofte tynne med perfekte, muskuløse armer (på en feminin måte!).

Det er mye forskjellige varianter av "sporty" som også er "sexy", selv om man nødvendigvis ikke er spinkel og tynn .-)

Å ikke trene vil ikke si at man ikke tar vare på seg selv. Når du blir eldre vil du skjønne det.

Jeg tar vare på både hjerne min og kroppen min, men ikke på sats.

Dessuten, om jeg hadde vært dama di hadde jeg ikke hatt tid til alt du skisserer, da hadde jeg nemlig født deg etpar unger (og dermed hadde jeg da vært fritatt fra atletpresset også om jeg forsto deg rett?)

Det er ikke noe "etepress" .-) Når du er fysisk aktiv og trener, passer man automatisk også littegrann på kostholdet (I allefall jeg).

Selv om det ikke er så veldig nødvendig. Trener mann en god del, legger man ikke på seg selv om man dytter inpå noen burgere en gang i blant heller.

Men. REF en annen mail. Jeg har veldig stor respekt for kvinner som trener seg tilbake til gammel form etter graviditet, og ikke fult så mye respekt for de som ikke gjør det.

Tror kvinnen, i følge mine utvalgskriterier, er en person som ville funnet tilbake til en ganske bra form, selv etter å ha trykt ut er par unger .-) (Nok en grunn til å velge selektivt på sporty, sunne damer!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...