Gå til innhold

Er det menn som bare "later som"?

Anbefalte innlegg

Jeg tror det skal godt gjøres å fake den første utløsningen - noe jeg heller ikke har sagt jeg har gjort - men fra den tredje og utover går det fint.

Da kommer det tross alt fint lite sperm om samleiene har skjedd hyppig.

Nei, det er jo greit. Men jeg ser uansett ikke poenget med å fake, hverken for kvinner eller menn. Og forøvrig, at det kommer lite sæd tredje og fjerde gang eller hva det var, det gjelder ikke alle. :-)

Fortsetter under...

Nei, det er jo greit. Men jeg ser uansett ikke poenget med å fake, hverken for kvinner eller menn. Og forøvrig, at det kommer lite sæd tredje og fjerde gang eller hva det var, det gjelder ikke alle. :-)

Det er knapt noe poeng med å fake. En latterlig gjerning.

Det er knapt noe poeng med å fake. En latterlig gjerning.

Ja, jeg er helt enig. hvis sexen tydeligvis er så dårlig at man ikke får orgasme så er det vel bedre å ikke ha sex i det hele tatt, eller i det minste gjøre noe med problemet. Faking kommer man ingen steder med.

Annonse

Hva skulle det være godt for? Enten har man det bra, og da får man orgasme, eller så har man det ikke bra, og da kutter man bare ut...

man trenger ikke få orgasme for å ha d godt da. d er min mening. å veit d er typen min sin mening oxo. syns synd på dem som MÅ ha orgasme hver gang dere har sex.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...