Gå til innhold

Til dere som har bestilt vibrator på nettet

Anbefalte innlegg

Ettersom det er et stykke til nærmeste butikk her hvor jeg bor tenkte jeg å gjøre det fra nettet. Cupido eller Erotikknett.

Det jeg nå lurer på er om jeg får en bekreftelse på mail i retur. For jeg har kun PC på jobben og må bestille derfra. Har ingen egen e-post adresse, og vil derfor nødig at sjefen (eller noen andre, for den saks skyld) skal få denne bekreftelsen.

Fortsetter under...

du bør få deg en egen e-mail adresse, da har du neppe noe å bekymre deg over. f.eks: www.hotmail.com eller www.yahoo.no .

Ja. men en sånn har jeg. Men når jeg bestiller fra nettbutikken tror jeg det er "maskinens adresse som kommer frem. Kanskje jeg burde sende inn bestillingen som en mail da, isteden for å krysse at på det jeg skal ha i nettbutikken.??

Gjest Honningsvåg

Ja. men en sånn har jeg. Men når jeg bestiller fra nettbutikken tror jeg det er "maskinens adresse som kommer frem. Kanskje jeg burde sende inn bestillingen som en mail da, isteden for å krysse at på det jeg skal ha i nettbutikken.??

Ja, det er din e-post adresse som kommer opp om du sender fra jobbens e-postprogram.

Men i stedet sender du jo bare fra din hotmail-adresse, da er det den andressen som kommer opp. Sant?

Annonse

Ja, det er din e-post adresse som kommer opp om du sender fra jobbens e-postprogram.

Men i stedet sender du jo bare fra din hotmail-adresse, da er det den andressen som kommer opp. Sant?

Jo,men da må jeg bestille direkte fra hotmail adressen min, ikke via Erotikknetts e-butikk?

neida, det eneste nettbutikken kan se på bestillingen er din IP adresse, de kan ikke sende e-mail til annen mail-adresse en den du har oppgitt (hotmail/yahoo/e.l.).

Den eneste måten sjefen kan spore dine aktiviteter på er å sjekke internett-loggen, noe han ganske sikkert ikke gjør, i hvertfall ikke uten tillatelse fra deg.

Alle hendvendelser fra nettbutikken vil altså skje til din e-mail adresse.

*venter* :-)

Han er en sladrepave den klysa altså:) Eh..jo..jeg har bestillt et par ganger.. og jo, du får bekreftelse på mail. Både fra Erotikknett og Cupido.

Jeg ville opprettet en hotmailadr eller noe lignende for anledningen da:-)

Erotikknett sender ut varen(e) dagen etter bestilling, så det har du kjappest i postkassa. In case of emergency....;-)

Jo,men da må jeg bestille direkte fra hotmail adressen min, ikke via Erotikknetts e-butikk?

Nei. Du registrerer en e-mail adresse og det er den kvitteringen/bekreftelsen blir sendt til.

Det er ihvertfall heeeeeelt sikkert når det gjelder Erotikknett. Det er nylig testet....;)

Nei. Du registrerer en e-mail adresse og det er den kvitteringen/bekreftelsen blir sendt til.

Det er ihvertfall heeeeeelt sikkert når det gjelder Erotikknett. Det er nylig testet....;)

Tuuusen takk for hjelpen. Da er jeg forhåpentligvis snart eier av en ny lekesak, uten at hele jobben får greie på det!! :-))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...