Caracola Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Hei! Har et lite dilemma som jeg gjerne vil ha synspunkter på...er det noen som gidder å lese? :-) I sommer møtte jeg en gutt, jeg tror vi begge forelska oss pladask...tilbrakte masse tid sammen...han inviterte meg hjem til seg ved flere anledninger (bor noen timer fra hverandre), vi kan prate om omtrent alt, han er en kjempe-snill, morsom og omtenksom fyr...ja alt var bare bra. Men jeg studerer i utlandet...dermed måtte jeg jo dra min vei når høsten kom. Vi har fortsatt og holde kontakten...det tar aldri mer enn en uke mellom hver gang han ringer...han skriver brev og sender meldinger... Men i slutten av november ringte han for å fortelle at han hadde møtt eksen sin igjen, og de var blitt enige om å prøve på nytt...det kom som et sjokk på meg, men etter en stund blei jeg enig med meg sjøl om at jeg er så glad i ham at jeg ville fortsette å holde kontakten...selv om vi nå bare kunne være venner... Men...da jeg kom hjem på juleferie og vi møttes igjen...så var alt som før. Han klarte ikke å la vær å klemme meg, stryke meg på kinnet, gi meg "kjæreste-aktige" komplimenter... Vi tilbrakte natta sammen... Har snakket mye med ham om det...han har dårlig samvittighet...han sier at jeg er det beste som har skjedd ham, at jeg er helt spesiell for ham, han er så glad i meg osv osv...men pga avstanden er vi to en umulighet. Om kjæresten sin sier han: jeg har ikke hjerte til å dumpe henne, hun er jo en herlig jente og jeg er jo glad i henne.... Jeg har prøvd mange ganger å glemme følelsene mine...har møtt flere andre koselige gutter..men likevel klarer jeg ikke å komme over min "sommerflørt"...han har blitt en kjempe-god venn og jeg er og blir forelska. Han sier: åhh, vil så gjerne ha deg hjem til norge jeg... men samtidig sier han at han ikke vet hva han ville gjort i forhold til eksen da... Fornuften min tilsier at dette er en gutt som vil "ha oss begge på grass" og at det IKKE er et godt tegn...men likevel klarer