Gå til innhold

Dameproblem... Håper på gode råd!?

Anbefalte innlegg

m301365380471

Jeg har vært sammen med en jente litt over 1 år nå. Vi har det bra sammen, men krangler av og til om uvesentlige ting å hun blir lett sjalu. Noe som kan bli litt irriterende. Hun har en yngre søster, som jeg har blitt kjent med. Problemet er at jeg tenker endel på henne og jeg merker at hun har mer av de kvalitetene jeg gjerne ønsker hos ei jente. Er litt fortvilet på om jeg skal si noe til dama mi, eller om vi bare skal jobbe med problemene våre? Håper på gode svar...

Fortsetter under...

hehe, vel, forteller du henne om dine tanker angående hennes søster, så står du veldig kjapt uten kjæreste i det hele tatt...

sett deg heller ned og funder over hva og hvorfor du finner hennes søster mer attraktiv, bortsett fra de tingene du gav uttrykk for i innlegget ditt...

når det er sagt, småkrangling kommer man alsri utenom... sjalusi derimot er en stygg sak...

Hehe, jeg sier som klysa: Jeg ville ikke godt for å fortelle kjæresten at jeg tenner mer på søsteren hennes enn på henne.

Det er et lite godt triks, og selv ikke en roer av min kaliber ville kommet seg helskinnet ut av den der!

Enkelte ganger er det best å holde kjeft.

Annonse

hehe, vel, forteller du henne om dine tanker angående hennes søster, så står du veldig kjapt uten kjæreste i det hele tatt...

sett deg heller ned og funder over hva og hvorfor du finner hennes søster mer attraktiv, bortsett fra de tingene du gav uttrykk for i innlegget ditt...

når det er sagt, småkrangling kommer man alsri utenom... sjalusi derimot er en stygg sak...

Sjalusi er en stygg, STYGG sak ja.. Men, la oss si at man f.eks. har GRUNN til å være sjalu? At f.eks. den motsatte part har vært utro for lenge, LENGE siden. Da har man vel lov til å være litt skeptisk og sjalu? Eller? Kanskje forholdet bare er dødfødt fra starten av.. sukk..

(Jeg snakker altså ikke om meg selv her *kremt*)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...