Gå til innhold

hvor langt klarer en mann å sprute

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest grisegutten

Selvsagt må mengde og lengde være innenfor visse mål!

Personlig foretrekker jeg de som klarer lengder på over 4,5 meter og spruter ca en desiliter pr gang....

Det trur jeg ikke noe på Meiner faktisk litt seriøsitet med det jeg lurer på

kjerringskinn

Det trur jeg ikke noe på Meiner faktisk litt seriøsitet med det jeg lurer på

For meg som jente, virker spørsmålet utrolig teit.

Dessuten har jeg lært at i matematikk skal svaret gis med korrekt benevning.

Nicket grisegutten gir etter min mening et mål i liter pr mil eller deromkring! ;-)

....men for å prøve å være seriøs: Størrelsen på mengde og lengde har aldri streifet meg på det området.

Annonse

Var ikke det "en kompis" av han som hadde gjort det? Men det er jo i realiteten han, så du har rett..

den derre kompisvarianten har jeg gjennomskuet for lenge siden...

personlig er jeg glad hvis det drypper litt....

...ut av munnviken selvsagt:-)

Annonse

Ja, det har du vel:-) Det kommer ut til slutt da. I en litt annen form. Med lyd og uten volumkontroll....eller?

*s*

dersom det fulgte med volumknapp, så har rakkerungen gjemt den godt, jeg finner den ikke når nøden er som størst...

men nå sover han heldigvis:-)

Gjest grisegutten

For meg som jente, virker spørsmålet utrolig teit.

Dessuten har jeg lært at i matematikk skal svaret gis med korrekt benevning.

Nicket grisegutten gir etter min mening et mål i liter pr mil eller deromkring! ;-)

....men for å prøve å være seriøs: Størrelsen på mengde og lengde har aldri streifet meg på det området.

Når jeg kaller meg meg grisegutten er det for jeg syntes jeg fint skal klare og konkurere med Peter North som er verdens beste spruter i erotikken, selv om utstyret mitt er bare 15 cm langt.

Det var det jeg regnet med, hehe. Men det rettet nok på seg:-)

å ja da...

men en ting skal være sagt, er veldig gld for at jeg ikke er den som besitter puppen (på tross av at kroppen forfaller no jævlig og puppene mine fort kan brukes som substitutt)... stakkars sambis som må amme til alle døgnets tider...

å ja da...

men en ting skal være sagt, er veldig gld for at jeg ikke er den som besitter puppen (på tross av at kroppen forfaller no jævlig og puppene mine fort kan brukes som substitutt)... stakkars sambis som må amme til alle døgnets tider...

Ja, jobben som melkemaskin er vel ikke noe hun setter pris på to-tre ganger i løpet av natta når det å våkne føles som mental voldtekt...

Men du får nok nok å gjøre når hun etterhvert frigjør puppen sin og vil ut av huset og overlater knøttet til far, hehe:)

Var ikke det "en kompis" av han som hadde gjort det? Men det er jo i realiteten han, så du har rett..

Akkurat som hos legen? " Jeg har en kompis som har et problem han ba meg ta opp med deg doktor." "Jaja, du får ta frem kompisen din så vi får se på`n da."

Noe i den duren?*L*

Ja, jobben som melkemaskin er vel ikke noe hun setter pris på to-tre ganger i løpet av natta når det å våkne føles som mental voldtekt...

Men du får nok nok å gjøre når hun etterhvert frigjør puppen sin og vil ut av huset og overlater knøttet til far, hehe:)

hmm, er blitt en j**** på flaske skjønner du:-)

ellers sover'n godt på nettene, så det går bra... heldigvis:-)

når det er sagt, så tror jeg han far må ta kvelden...

en god og proteinrik natt til frøkna :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...