Gå til innhold

Kjenner dere spruten jenter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen kompiser av meg lurte veldig på det der er gang, og siden svarene man fikk av kvinnfolka var lite ensbetydende, så klinte de til med et eksperiment som de kalte: "Du rævpuler meg, jeg rævpuler deg".

De kom etter en times avbrekk fra forspielet fram til at man faktisk kjenner sædspruten.

Noen kompiser av meg lurte veldig på det der er gang, og siden svarene man fikk av kvinnfolka var lite ensbetydende, så klinte de til med et eksperiment som de kalte: "Du rævpuler meg, jeg rævpuler deg".

De kom etter en times avbrekk fra forspielet fram til at man faktisk kjenner sædspruten.

"Noen kompiser av meg...."

Døh....den er lite oppbrukt da..trodde du hadde slutta med den "kompis-varianten";-)

Annonse

var det virkelig nødvendig med en hel time?? ;-)

Hm.. Tja, jeg kjenner det på en måte. Men, jeg har begynt å lurt på om jeg kanskje bare TROR jeg kjenner det, hehe, for jeg vil liksom så gjerne kjenne det ;) Men NOE kjenner jeg i alle fall når jeg blir spruta inni meg. Det kan jo være som jeg leste lengre ned her, at man bare kjenner pulseringa i pikken.

Deilig er det i alle fall.. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...