Gå til innhold

Damer er noen luringer!!

Anbefalte innlegg

Men gikk du på løgnene hans? Det er poenget mitt. Dere går ikke på våre fordi vi er elendige løgnere.

Vi går derimot ofte på deres. Godtroende naut som mange mannfolk er. Jeg sier selvsagt "mange", da jeg ikke selv er en av disse naive nikkedukkene :)

Sant nok at det begynte å demre for meg ganske tidlig at han løy. Men jeg kunne liksom ikke få meg til å TRO at det var mulig å lyve så innigranskauen mye. Om ALT, hele tiden, hver dag, så løy han om et eller annet. Eller flere ting.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rørlegger

14

• SierDuDet

13

• carma

6

• molli

5

Mest aktive i denne tråden

Nettopp!

Det er godt mulig at mannfolk lyver like mye som dere, men cluet er at vi blir avslørt. Det gjør ikke dere før slående bevis treffer mannen mitt i tryne.

Vi lukter på skjortene, snoker i lommer og på mobil, og vi kan dette med kroppsspråk så mye bedre enn dere :-)

Sant nok at det begynte å demre for meg ganske tidlig at han løy. Men jeg kunne liksom ikke få meg til å TRO at det var mulig å lyve så innigranskauen mye. Om ALT, hele tiden, hver dag, så løy han om et eller annet. Eller flere ting.

En fyr jeg gikk i klasse med en gang var en slik lystløgner. Han gikk til og med rundt på den videregående skolen han etter hvert begynte på og inviterte folk hjem til "poolet" hans, så de kunne ta en dyppert. Det kom selvsagt alltid noe i veien. Han gikk også rundt med et passbilde av den fineste dama vi hadde i klassen når vi gikk på ungdomsskolen, og viste henne selvsagt fram som dama si.

Verden, og spesielt min kommune, er liten, og han gikk selvsagt etter hvert på en smell hvor noen faktisk kjente jenta.

Her snakker vi uansett om folk som lyver fordi det åpenbart er noe feil med dem. Det er noe annet å lyve for å bortforklare ting man har gjort.

Lystløgnere trenger vel egentlig psykiatrisk hjelp, vil jeg tro. De fleste andre som lyver for å forsvare sin ære er ofte ikke under denne kategorien.

Fortelle sannheten nemlig,at damer har akkurat samme tanker og lyster på spenning som oss menn

Du vil allså ikke innrømme det derfor angripe nicet mitt. Jeg trur ikke på deg. Hadde sjansen vært der uten å bli oppdaga hadde du nok ville hatt et eventyr. Jeg vet nemlig at alle forhold blir kjedelig og rutine etter ei stund, for å få nye innpulser og oppmerksomhet tar dere lett et eventyr. Ja jeg må innrømme at jeg elsker sex med dere damer når anledningen byr seg,

Vi lukter på skjortene, snoker i lommer og på mobil, og vi kan dette med kroppsspråk så mye bedre enn dere :-)

Jeg tror jeg kan det. Jeg har lært det ved flere anledninger ved å være "den andre mannen", så jeg tror jeg i framtiden vil kjenne lusa på gangen :)

Annonse

Du vil allså ikke innrømme det derfor angripe nicet mitt. Jeg trur ikke på deg. Hadde sjansen vært der uten å bli oppdaga hadde du nok ville hatt et eventyr. Jeg vet nemlig at alle forhold blir kjedelig og rutine etter ei stund, for å få nye innpulser og oppmerksomhet tar dere lett et eventyr. Ja jeg må innrømme at jeg elsker sex med dere damer når anledningen byr seg,

"Ja jeg må innrømme at jeg elsker sex med dere damer når anledningen byr seg,"

Jeg mistenker etter å ha lest dine innlegg at den anledningen ikke byr seg spesielt ofte...

"Ja jeg må innrømme at jeg elsker sex med dere damer når anledningen byr seg,"

Jeg mistenker etter å ha lest dine innlegg at den anledningen ikke byr seg spesielt ofte...

Kjære sierDuDet. Jeg har iallefall fått nok til å kunne gi deg en overaskelse trur jeg f. eks få deg til å ejakulere det er nemlig teknikk og andre ting. Men jeg får nok ikke så mye sex jeg kunne ønske meg dessverre. Det har du rett i !!

Kjære sierDuDet. Jeg har iallefall fått nok til å kunne gi deg en overaskelse trur jeg f. eks få deg til å ejakulere det er nemlig teknikk og andre ting. Men jeg får nok ikke så mye sex jeg kunne ønske meg dessverre. Det har du rett i !!

Har du fått meg til å ejakulere?

Forklar!

Annonse

Har du fått meg til å ejakulere?

Forklar!

Kjære SierDuDet. Å få deg til å ejakulere sier jeg viss du ikke gjør det. Ikke at du har fått. Faktisk er dette noe alle damer bør oppleve viss jeg skal spore av litt. I Afrika er det noen stammer som lærer ungjentene til å ejakulere faktisk.

Kjære SierDuDet. Å få deg til å ejakulere sier jeg viss du ikke gjør det. Ikke at du har fått. Faktisk er dette noe alle damer bør oppleve viss jeg skal spore av litt. I Afrika er det noen stammer som lærer ungjentene til å ejakulere faktisk.

Siden jeg ikke er hunkjønn så tror jeg egentlig ikke at du skal få lære meg noe som helst.

Jeg tror for øvrig at selv de som er hunkjønn vil mistrives med å ha deg som læremester.

Dwizuz Kwaist...

Hva i huleste vet du om mine lyster og tilfredsstillelser!?

Kan du lee på ørene?

Å Ejakulere er den mest intense orgasmen en dame kan ha . Det kan du lese deg til. Og bare 3 av 100 damer har hatt det, derfor trur jeg du ikke har opplevd dette, med det svaret jeg fikk fra deg carma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...