Gå til innhold

Damer er noen luringer!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Rørlegger

14

• SierDuDet

13

• carma

6

• molli

5

Mest aktive i denne tråden

Å Ejakulere er den mest intense orgasmen en dame kan ha . Det kan du lese deg til. Og bare 3 av 100 damer har hatt det, derfor trur jeg du ikke har opplevd dette, med det svaret jeg fikk fra deg carma

Jeg tror ikke at du noen gang har hatt en eneste orgasme i hele ditt liv (_kanskje_ med unntak av din egen høyrehånds-hjelp) - det leser jeg ut av det du skriver.

Damer har du i alle fall aldri vært borti.

Uff... stakkars deg...

Jeg tror ikke at du noen gang har hatt en eneste orgasme i hele ditt liv (_kanskje_ med unntak av din egen høyrehånds-hjelp) - det leser jeg ut av det du skriver.

Damer har du i alle fall aldri vært borti.

Uff... stakkars deg...

Ha Ha Du trur det er en jomfru du snakker til.MEN MEN Dere får tru det dere vil. Et lite tips få deg en dildo fra RFSU og legg deg oppå samboeren din i 69 stillinga,la han slikke klitorisen din samtidig som han bruker dildoen så tenker jeg du må innrømme at jeg er nok ikke helt ukjent med dere damer. Det beste for dere damer forteller jeg ikke her på nettet. Synd at du har fått et dårlig inntrykk av meg her, men sånn er det vel bare.

Ha Ha Du trur det er en jomfru du snakker til.MEN MEN Dere får tru det dere vil. Et lite tips få deg en dildo fra RFSU og legg deg oppå samboeren din i 69 stillinga,la han slikke klitorisen din samtidig som han bruker dildoen så tenker jeg du må innrømme at jeg er nok ikke helt ukjent med dere damer. Det beste for dere damer forteller jeg ikke her på nettet. Synd at du har fått et dårlig inntrykk av meg her, men sånn er det vel bare.

Hvis du forteller oss hva "det beste for damer" er, så kanskje vi tror deg?

Eller vet du kanskje ikke?

Har du hørt om individuelle lyster og behov noen gang, du?

Hvis du går rundt i livet og tror at alle kvinner liker akkurat det samme sexuelt, og at _du_ har denne kunnskapen, så har du faen meg bæsja på ringen :o)

Gudd løkk, sier jeg bare!

LOL!!

Annonse

Pffft! Naturens gang? Jeg skal si deg hva som er naturens gang.

Før i tiden ble kvinner steinet til døde eller kasta i fengsel for utroskap eller om de ble mistenkt for noe utenomekteskapelige greier. Var kvinnen heldig, ble hun bare utstøtt av samfunnet.

Nå som vi endelig har kommet ut av steinalderen og mennene ikke lenger er eneherskere, og kvinner har begynt å ta etter det mennene deres har gjort i uminnelige tider, så snakker du om at "damer er noen luringer" og "naturens gang". Ja, det er kanskje det, men på en litt annen måte enn du tror. Det er jo en slags "naturens gang" å ta etter det andre gjør...

Pøh...om kvinner ble utstøtt/ steinet var svært kulturbetinget. I Norge var "umoralen" svært utbredt, og både sex før ekteskap/ uekte barn/ skilsmisser/ utroskap florerte. Med den voksende pietismen i utkants-Norge ble monogamiet og sex kun i ekteskapet banket inn i bygdeverdiene.

Forøvrig var det i lange tider en moralsk akseptabeltutroskap å ha seg når gubben ikke leverte varene mer ( og med de aldersgapene som ofte var mellom mann og kone florerte dette)..vel å merke så lenge mannen ikke ble "avslørt" som hannrei av mannssamfunnet...men i kvinnesamfunnet visste vel de fleste det meste..

Gjest QuePasta

Pffft! Naturens gang? Jeg skal si deg hva som er naturens gang.

Før i tiden ble kvinner steinet til døde eller kasta i fengsel for utroskap eller om de ble mistenkt for noe utenomekteskapelige greier. Var kvinnen heldig, ble hun bare utstøtt av samfunnet.

Nå som vi endelig har kommet ut av steinalderen og mennene ikke lenger er eneherskere, og kvinner har begynt å ta etter det mennene deres har gjort i uminnelige tider, så snakker du om at "damer er noen luringer" og "naturens gang". Ja, det er kanskje det, men på en litt annen måte enn du tror. Det er jo en slags "naturens gang" å ta etter det andre gjør...

Hm... dersom du er enig i at utroskap ikke er bra, så hørtes det ut som et argument for å gjeninnføre steining!

Hvis du forteller oss hva "det beste for damer" er, så kanskje vi tror deg?

Eller vet du kanskje ikke?

Hvorfor skal jeg de da! Gå og prøv tipset mitt, det er iallefall ingen som jeg har prøvd det som ikke er fornøyd, men forspill er en selgfølge. Men sex er mye teknikk det kan ingen benekte

Hvorfor skal jeg de da! Gå og prøv tipset mitt, det er iallefall ingen som jeg har prøvd det som ikke er fornøyd, men forspill er en selgfølge. Men sex er mye teknikk det kan ingen benekte

Jeg mistenker at du ikke har prøvd dine såkalte triks på noen, men du er stor i kjeften uten å virke spesielt troverdig.

Du får fortelle meg denne hemmligheten din. Hvis ikke tror jeg deg selvsagt ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...