Gå til innhold

Hvor kan jeg få meg sex !!

Anbefalte innlegg

Sikkert. Men hva med de gutta som sier at de har så lyst til å treffe jenta flere ganger for å bli bedre kjent?

Jentene må jo bare stole på det de sier......Skjønner?

Mannfolk kan si og gjøre mye for et knull. Der er de gode til å lyve. Og jentene er naive. Gang etter gang.

Det her har bare forbauset meg at skjer så ofte med så mange.. Og at jenter og gutter forstår hverandre så dårlig.

:-)

Så naiv er jeg ikke lenger. Man merker forskjellen ganske fort. Og etter min mening er nackspillsex kjipt så det har jeg sluttet med for mange år siden. Det er bedre å bruke lenger tid hvis man liker damen. Det gir bedre inntrykk.

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Dorthe

20

• tigertrollet

9

• carma

1

Mest aktive i denne tråden

Men de guttene som gjør sånt er jo rasshøl!

Man leker tross alt ikke med følelsene til folk, så dersom de ikke gjør det klart på forhånd at det bare blir sex, og ikke noe mer, sånn at jenta får et reelt valg, så kan man jo ikke si at jenta var naiv. Man må tross alt stole på folk.

Jeg har aldri gjort noe sånt, tror jeg. Uansett hvor desp jeg har vært, og uansett hvor lang tid det har gått siden sist jeg hadde sex, så forteller jeg hvor landet ligger.

Men jeg skal ikke framstå som overdrevet "god", da jeg gjør det ut fra at egoistisk motiv:

Jeg hater nemlig å få dårlig samvittighet! :)

Og hvis jenta mot formodentlig sier at hun kun er ute etter et knull og ikke noe mer, da vil hun ikke da bli stemplet som billig.. Hvor ofte gjør hun dette tro? :-)

De fleste jenter er ikke ute etter et knull men å treffe en fyr de kan innlede et forhold til

Vi liker sannferdige komplimenter og humor og så er det positivt hvis dere spanderer en drink. Det viser at dere er interessert, tror vi. Mange drinker indikerer at dere er ute etter et knull og det er negativt. Da synes vi dere er dumme men vi får en billig kveld.

Sånn er det.

Lover dere å ringe så ring og ikke vent en uke. Da synes vi dere er teite. I hvert fall ikke nok interessert,

Men antagelig er det veldig forskjell på jenter også.

"De fleste jenter er ikke ute etter et knull men å treffe en fyr de kan innlede et forhold til"

Det vet du jo ikke. Jeg vet da om flere jenter som ikke vil involvere seg i noe forhold, men sex vil de likevel ha.

"Vi liker sannferdige komplimenter og humor og så er det positivt hvis dere spanderer en drink. Det viser at dere er interessert, tror vi."

Det viser bare at vi vil sjenke dere fulle for å få oss et knull :)

Neida, seriøst så har jeg vel aldri i hele mitt liv spandert en drink på en jente jeg ikke kjenner. Da heller en god venninne, kjæreste eller lignende. Det der med å plutselig spandere en drink på en vilt fremmed jente virker bare desperat.

"Lover dere å ringe så ring og ikke vent en uke. Da synes vi dere er teite. I hvert fall ikke nok interessert,"

Venter vi en uke så er vi nok ikke interessert heller. Møtes man en lørdag, han lover å ringe igjen men ringer ikke før lørdagen etter, så er det meget mulig at han har ventet så lenge med å ringe fordi han egentlig ikke hadde tenkt til å ringe, men lørdagen var nå en gang der og det så dårlig ut i forhold til at det skulle bli noe på'n.

Da ringern forrige helgs date.

"Men antagelig er det veldig forskjell på jenter også."

Det er sant!

Og hvis jenta mot formodentlig sier at hun kun er ute etter et knull og ikke noe mer, da vil hun ikke da bli stemplet som billig.. Hvor ofte gjør hun dette tro? :-)

Jeg tror vi har kommet over det stadiet at jenter som også liker sex blir stemplet som billige, så det burde ikke være noe problem :)

Annonse

Så naiv er jeg ikke lenger. Man merker forskjellen ganske fort. Og etter min mening er nackspillsex kjipt så det har jeg sluttet med for mange år siden. Det er bedre å bruke lenger tid hvis man liker damen. Det gir bedre inntrykk.

Absolutt. Jeg er heller ikke så naiv lenger. Men jeg har vært det -i likhet med alle mine venninner:)

Det gjennomskues fort hvilke hensikter fyren har og om det er interessant. :-)

Men de guttene som gjør sånt er jo rasshøl!

Man leker tross alt ikke med følelsene til folk, så dersom de ikke gjør det klart på forhånd at det bare blir sex, og ikke noe mer, sånn at jenta får et reelt valg, så kan man jo ikke si at jenta var naiv. Man må tross alt stole på folk.

Jeg har aldri gjort noe sånt, tror jeg. Uansett hvor desp jeg har vært, og uansett hvor lang tid det har gått siden sist jeg hadde sex, så forteller jeg hvor landet ligger.

Men jeg skal ikke framstå som overdrevet "god", da jeg gjør det ut fra at egoistisk motiv:

Jeg hater nemlig å få dårlig samvittighet! :)

Nei, hvis du liker damen så er det ikke kjipt.

Tro meg, vi merker forskjellen. I hvert fall etter noen års erfaring.

Er ikke gutta egentlig ute etter et fast forhold de også?

Nachpielsex kan være helt genialt. Man får dekket et behov, det blei noe den helga, og man trenger ikke å stresse med å få seg noe neste helg. Denne rolige holdningen man da utstråler helgen etter, trekker damer og man slipper å være desperat :)

Nei, hvis du liker damen så er det ikke kjipt.

Tro meg, vi merker forskjellen. I hvert fall etter noen års erfaring.

Er ikke gutta egentlig ute etter et fast forhold de også?

"Er ikke gutta egentlig ute etter et fast forhold de også?"

Jeg kan ikke uttale meg om andre enn meg selv, og jeg vet at jeg ikke er ute etter noe fast.

Men jeg har kompiser som har begynt å bli små desperate i forhold til noe varig.

Av en eller annen grunn tiltrekkes jeg ikke av noe "varig", så da unngår jeg også det.

Det er mulig jeg blir voksen en gang, men nå ville jeg ikke hatt noe fast om jeg hadde fått Angelina Jolie kastet etter meg.

"De fleste jenter er ikke ute etter et knull men å treffe en fyr de kan innlede et forhold til"

Det vet du jo ikke. Jeg vet da om flere jenter som ikke vil involvere seg i noe forhold, men sex vil de likevel ha.

"Vi liker sannferdige komplimenter og humor og så er det positivt hvis dere spanderer en drink. Det viser at dere er interessert, tror vi."

Det viser bare at vi vil sjenke dere fulle for å få oss et knull :)

Neida, seriøst så har jeg vel aldri i hele mitt liv spandert en drink på en jente jeg ikke kjenner. Da heller en god venninne, kjæreste eller lignende. Det der med å plutselig spandere en drink på en vilt fremmed jente virker bare desperat.

"Lover dere å ringe så ring og ikke vent en uke. Da synes vi dere er teite. I hvert fall ikke nok interessert,"

Venter vi en uke så er vi nok ikke interessert heller. Møtes man en lørdag, han lover å ringe igjen men ringer ikke før lørdagen etter, så er det meget mulig at han har ventet så lenge med å ringe fordi han egentlig ikke hadde tenkt til å ringe, men lørdagen var nå en gang der og det så dårlig ut i forhold til at det skulle bli noe på'n.

Da ringern forrige helgs date.

"Men antagelig er det veldig forskjell på jenter også."

Det er sant!

Jeg kjenner ingen jenter som er ute etter en ONS. Men endel er nok ute etter en fast elsker. Det er ikke det samme.

Man blir ikke full av en drink. Byr dere på flere aner vi lunta og da er det bare en billig kveld vi tenker på. Da er dere som sagt teite og vi vil ikke ha sex med dere og heller ikke møte dere igjen.

Det med ringing neste lørdag vet vi om. Har vi noe mer spenninde på tapet gjør vi det, eller så kan vi jo gå ut med dem i mangel på en annen ting å gjøre.

Nachpielsex kan være helt genialt. Man får dekket et behov, det blei noe den helga, og man trenger ikke å stresse med å få seg noe neste helg. Denne rolige holdningen man da utstråler helgen etter, trekker damer og man slipper å være desperat :)

Jeg har sagt det før, nachspill sex er teit. Når du ser en seng vil du bare sove. Sex i den tilstanden er uansett ikke noe å trakte etter. Man gjør i hvert fall ikke sitt ytterste.

Jeg kjenner ingen jenter som er ute etter en ONS. Men endel er nok ute etter en fast elsker. Det er ikke det samme.

Man blir ikke full av en drink. Byr dere på flere aner vi lunta og da er det bare en billig kveld vi tenker på. Da er dere som sagt teite og vi vil ikke ha sex med dere og heller ikke møte dere igjen.

Det med ringing neste lørdag vet vi om. Har vi noe mer spenninde på tapet gjør vi det, eller så kan vi jo gå ut med dem i mangel på en annen ting å gjøre.

Du har sikkert rett, og derfor forstår jeg meg selvsagt ikke på gutter som er så naive at de tror at det å spandere drinker en hel kveld bidrar til at de får seg noe.

En fast elskerinne er langt bedre enn noen ONS, ja. Det vet jeg, og jeg foretrekker selvsagt det jeg også og har innordnet meg deretter :)

Annonse

"Er ikke gutta egentlig ute etter et fast forhold de også?"

Jeg kan ikke uttale meg om andre enn meg selv, og jeg vet at jeg ikke er ute etter noe fast.

Men jeg har kompiser som har begynt å bli små desperate i forhold til noe varig.

Av en eller annen grunn tiltrekkes jeg ikke av noe "varig", så da unngår jeg også det.

Det er mulig jeg blir voksen en gang, men nå ville jeg ikke hatt noe fast om jeg hadde fått Angelina Jolie kastet etter meg.

Det er fordi du ikke har blitt forelsket. Blir du det skal jeg love deg at det eneste du vil er å være sammen med damen så ofte som mulig.

Bortsett fra når du har lyst å gå på hockeykamp med gutta og ta en pils etterpå. Og de fleste normale jenter forstår det.

Jeg har sagt det før, nachspill sex er teit. Når du ser en seng vil du bare sove. Sex i den tilstanden er uansett ikke noe å trakte etter. Man gjør i hvert fall ikke sitt ytterste.

Tja... det kan sikkert skje, og har sikkert skjedd at sexen blir kjip, men det er ikke mange ganger jeg har opplevd det.

Man sørger tross alt for at både en selv og jenta er såpass edru at man får noe ut av natta.

Det er fordi du ikke har blitt forelsket. Blir du det skal jeg love deg at det eneste du vil er å være sammen med damen så ofte som mulig.

Bortsett fra når du har lyst å gå på hockeykamp med gutta og ta en pils etterpå. Og de fleste normale jenter forstår det.

Ja, det er klart. Plutselig møter man noen man forelsker seg i, og da er selvsagt ikke et forhold utelukket.

Ja, det finnes ikke det kvinnfolket på denne kloden som kunne stoppet meg fra å dra på hockeykamper, og eventuelt tatt noen øl med gutta.

Tja... det kan sikkert skje, og har sikkert skjedd at sexen blir kjip, men det er ikke mange ganger jeg har opplevd det.

Man sørger tross alt for at både en selv og jenta er såpass edru at man får noe ut av natta.

Tja, etter en drosjekø og deretter en biltur blir jeg bare sigen uansett hvor lite jeg har drukket. Det eneste jeg tenker på da er å sove og så angrer jeg på at jeg ikke dro hjem til meg selv. Og noe sex blir det ikke for det orker/gidder jeg ikke. Ligge på armen og kline litt ja, men ikke noe mer.

Så det blir egentlig en bortkastet kveld for dere gutta hvis det er sex dere er ute etter.

Ja, det er klart. Plutselig møter man noen man forelsker seg i, og da er selvsagt ikke et forhold utelukket.

Ja, det finnes ikke det kvinnfolket på denne kloden som kunne stoppet meg fra å dra på hockeykamper, og eventuelt tatt noen øl med gutta.

Men det er noe de fleste jenter forstår, i hvert fall hvis de kjenner deg opg det er lite å krangle om eller sutre for synes jeg. Selvfølgelig skal du gjøre det. Og blir dama sur så vet du at dette er ikke noe å satse på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...