Gå til innhold

Hvor kan jeg få meg sex !!

Anbefalte innlegg

De jentene er bare misunnelige.

Det er noe i den låta til Herodes Falk: "Alle fine damer har ei stygg venninne...".

Den sangen er fin og det stemmer helt. Tom jeg har det, en stygg venninne.

Herregud, nå har jeg utlevert meg her inne men shit happens

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

22

• Dorthe

20

• tigertrollet

9

• carma

1

Mest aktive i denne tråden

Tja, etter en drosjekø og deretter en biltur blir jeg bare sigen uansett hvor lite jeg har drukket. Det eneste jeg tenker på da er å sove og så angrer jeg på at jeg ikke dro hjem til meg selv. Og noe sex blir det ikke for det orker/gidder jeg ikke. Ligge på armen og kline litt ja, men ikke noe mer.

Så det blir egentlig en bortkastet kveld for dere gutta hvis det er sex dere er ute etter.

Selvsagt er gutten ute etter sex om han blir med hjem.

Men jeg har ikke opplevd det der enda. Blir de med hjem, eller jeg til dem, så blir det sex.

Men det er noe de fleste jenter forstår, i hvert fall hvis de kjenner deg opg det er lite å krangle om eller sutre for synes jeg. Selvfølgelig skal du gjøre det. Og blir dama sur så vet du at dette er ikke noe å satse på.

Det er sant!

Men som sagt: Jeg er ikke ute etter å satse på noen for tiden.

Den sangen er fin og det stemmer helt. Tom jeg har det, en stygg venninne.

Herregud, nå har jeg utlevert meg her inne men shit happens

Dette blir nok slettet uansett, så det er vel bare jeg som ser det.

Jeg har tross alt igjen glemt å høre på webbis i forhold til å foreta slike diskusjoner på meldinger...

Selvsagt er gutten ute etter sex om han blir med hjem.

Men jeg har ikke opplevd det der enda. Blir de med hjem, eller jeg til dem, så blir det sex.

Da hadde du blitt skuffet hvis du møtte meg. Og det er ikke bare meg som praktiserer det. Men det er jo selvfølgelig endel som føler at de må når de har blitt med noen hjem.

Det er feil. Man må ingenting man ikke har lyst til. også i dette tilfelle.

Det er sant!

Men som sagt: Jeg er ikke ute etter å satse på noen for tiden.

Ja da må du treffe ei berte som ikke har forstått gamet enda. Men du vet jo egentlig ikke hva jentene tenker seg etterpå. Kanskje de sitter og venter på telefon i ukesvis etterpå.

Annonse

Da hadde du blitt skuffet hvis du møtte meg. Og det er ikke bare meg som praktiserer det. Men det er jo selvfølgelig endel som føler at de må når de har blitt med noen hjem.

Det er feil. Man må ingenting man ikke har lyst til. også i dette tilfelle.

Selvsagt må man ingenting, men sexen er da ofte avtalt før man drar hjem til en av partene, og jeg har ikke til nå opplevd at noen har sniki seg unna i siste liten.

Men jeg driver forsåvidt ikke med tilfeldig sex for tiden, så det er uansett ikke noe problem :)

Dette blir nok slettet uansett, så det er vel bare jeg som ser det.

Jeg har tross alt igjen glemt å høre på webbis i forhold til å foreta slike diskusjoner på meldinger...

Det spiller vel ingen rolle om webbis sletter det. Vo har i hvert fall fått vår diskusjon og den var jo interessant :o)

Selvsagt må man ingenting, men sexen er da ofte avtalt før man drar hjem til en av partene, og jeg har ikke til nå opplevd at noen har sniki seg unna i siste liten.

Men jeg driver forsåvidt ikke med tilfeldig sex for tiden, så det er uansett ikke noe problem :)

Jeg lover aldri noe så jeg har ikke dårlig samvittighet heller

Jeg har aldri lurt noen.

Og de flest gutter godtar at man ikke har lyst lenger.

Ja da må du treffe ei berte som ikke har forstått gamet enda. Men du vet jo egentlig ikke hva jentene tenker seg etterpå. Kanskje de sitter og venter på telefon i ukesvis etterpå.

Nå har jeg funnet en som heller ikke er interessert i noe forhold, og siden vi misbruker hverandre på det groveste begge to, helt klare over at det bare er for sexens skyld, så er ikke dette noe problem :)

Cluet er å ha en åpen dialog, og hvite hvor vi har hverandre.

Lyver den ene part å føler noe mer enn hva han/hun sier, så er det hans/hennes problem.

En fin deal.

Nå har jeg funnet en som heller ikke er interessert i noe forhold, og siden vi misbruker hverandre på det groveste begge to, helt klare over at det bare er for sexens skyld, så er ikke dette noe problem :)

Cluet er å ha en åpen dialog, og hvite hvor vi har hverandre.

Lyver den ene part å føler noe mer enn hva han/hun sier, så er det hans/hennes problem.

En fin deal.

Det er jeg enig i.

Kommunikasjon er tingen.

Men nå må jeg sove, skal til tannlegen klokka 9 i morgen tidlig.

God natt'a og takk igjen for en morsom diskusjon.

Jeg lover aldri noe så jeg har ikke dårlig samvittighet heller

Jeg har aldri lurt noen.

Og de flest gutter godtar at man ikke har lyst lenger.

De fleste gutter godtar også å bli lurt! :)

Jeg blir sjelden forelsket, og kjærlighetssorg har en tendens til å prelle raskt av meg, så jeg kommer alltid ut av det å bli lurt med begge beina godt planta på jorda.

Så jeg takler å bli lurt :)

Det er jeg enig i.

Kommunikasjon er tingen.

Men nå må jeg sove, skal til tannlegen klokka 9 i morgen tidlig.

God natt'a og takk igjen for en morsom diskusjon.

Sov godt, og det er fint at du legger deg for da får jeg gjort noe av det jeg skulle ha gjort!

Natta :)

Annonse

De fleste gutter godtar også å bli lurt! :)

Jeg blir sjelden forelsket, og kjærlighetssorg har en tendens til å prelle raskt av meg, så jeg kommer alltid ut av det å bli lurt med begge beina godt planta på jorda.

Så jeg takler å bli lurt :)

Jeg blir ofte forelsket og har det kjipt etterpå. Men den som ikke vover, intet vinner.

Sett i gang med det du skal gjøre.

Klem fra

Jeg la inn en profil på SOL Nettvenn, og får besøk i morgen av en gutt. Hehe....

Det kunne ha vært deg.. ;-)

Har du fått kontakt med en fyr på nettet, uten noen sine å ha møtt han, og så har du bedt han med hjem?

Håper du har kjent fyren lenge, og at han er den han sier.

Vanlig praksis er å møte disse folka på en velbefolket pub. Selv jeg som er gutt hadde ikke turdt å be noen hjem til meg uten noen sine å ha møtt skapningen.

akkurat det vet vel du mye om?

jeg som har tenkt så mye på deg i det siste:-)

Nei, jeg er sjelden dritings på byen og på utkikk etter et totimers-knull... Hvis det var det du antydet. Ikke spesielt fristende. Man vet aldri hva man får vettu..

Du får tenke på meg til helga da. Tenk hardt.

:-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...