Gå til innhold

ivf og fryseforsøk

Anbefalte innlegg

kirvil1365380471

Hei alle sammen.P.S er ny i denne spalten.Er det noen med samme erfaring eller har noen et hjelpende ord eller to.Har Endometriose,tre mislykka ivf forsøk i fjor og 4 egg i fryseren.Er redd for å starte med frysef,pga redd for ny nedtur.Klarer ikke helt å være positv til å noen gang lykkes.Men gir ikke helt slipp på tanken heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93066-ivf-og-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og velkommen hit!

Trist å lese at du har hatt så mange negative forsøk. Forstår at det kan være vanskelig å se fremover, men hvis du leser bakover i trådene på denne siden vil du se at mange lykkes på 4, 5 eller 6 forsøk. Nylig var det en som fikk trillinger etter 5 eller 6 forsøk, og for noen dager siden var det en som fortalte at fryseforsøket deres hadde resultert i trillinggraviditet. Nå er vel ikke trillinger målet for noen av oss, men det viser bare at lykken kan skje selv etter mange forsøk og også etter fryseforsøk.

Lykke til! Håper du vil trives her på DOL og at du får mye hjelp og støtte fremover!

Klem fra

Hei og velkommen her!

Ikke gi opp! Har du prøvd fryseforsøk før? For noen er det lettere å bli gravid dersom man er i naturlig syklus og ikke er påvirket i så stor grad av "falske" hormoner. Før jeg tok fryseforsøk fikk jeg beskjed av akupunktøren min at det var lurt å ta endel vitaminer E, C, selen, zink og i ganske store doser.

Uansett lykke til!!!

kirvil1365380471

Hei og velkommen her!

Ikke gi opp! Har du prøvd fryseforsøk før? For noen er det lettere å bli gravid dersom man er i naturlig syklus og ikke er påvirket i så stor grad av "falske" hormoner. Før jeg tok fryseforsøk fikk jeg beskjed av akupunktøren min at det var lurt å ta endel vitaminer E, C, selen, zink og i ganske store doser.

Uansett lykke til!!!

Jeg har ikke prøvd fryseforsøk før.Mulig det blir bedre med en naturlig syklus.Hadde veldig fine befruktede egg ved ivf forsøkene,og legene mente jeg hadde max sjangser for å lykkes,men nei,trakk visst ikke vinner loddet.

Takk for svar.

Gjest Snøhvit´n

Hvis du har så mange mislykka forsøk, så bør du be om en livmorrensk/kikkertu. av livmoren før fryseforsøket ditt.Det optimaler sjansene for og lykkes.En liten polypp kan ødelegge et helt forsøk!

Ellers er det mange som lykkes etter mange mislykka forsøk, så ikke gi opp, du lykkes til slutt om du bare holder ut :-)

Lykke til!

kirvil1365380471

Hvis du har så mange mislykka forsøk, så bør du be om en livmorrensk/kikkertu. av livmoren før fryseforsøket ditt.Det optimaler sjansene for og lykkes.En liten polypp kan ødelegge et helt forsøk!

Ellers er det mange som lykkes etter mange mislykka forsøk, så ikke gi opp, du lykkes til slutt om du bare holder ut :-)

Lykke til!

Hei.Tenkte litt på livmorrens?Er det vanlig å få utført det?Blir det som en slags utskrapning?Hvor lenge etterpå bør man få tilbakesatt fryseeggene?Bør ikke livmorslimhinnen være på en spesiell tykkelse før innsetting?Det ble mange spørsmål hær,men men.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...