Ottar77 Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Hei. Jeg har vært sammen med ei kjempesøt jente i noen måneder nå. "Problemet" er at hun ikke er så interessert i å ha sex. Fordi når vi har sex føler hun smerte i skrittet. Noe som kan vært pga at hun er kanskje litt for trang? Hun er ca 1.70 høy, normal bygd og er 27 år. (Ikke at det har så mye å si igrunnen.) Noe annet som er verdt å legge til er at det er ikke alltid at hun har vondt. Men såpass ofte at det ikke er noe man kan se bort i fra. Hun forteller også at i hennes forrige forhold så var det også slik. Noen som har et godt råd på hva jeg/hun kan gjøre slik at hun får lysten tilbake og det ikke gjør vondt hos henne igjen? 0 Siter
Lyon Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 hvorfor legger du ikke inn spørsmålet på "seksualitet"? 0 Siter
Ottar77 Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Skrevet 12. februar 2003 hvorfor legger du ikke inn spørsmålet på "seksualitet"? fordi jeg mener det har noe mer å gjør med samliv. Men, jeg kan jo også legge det inn det.. takk for tips.. :-) 0 Siter
Gjest Einar T Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Ja, det spørsmålet er vel du selv bedre egnet til å besvare enn oss andre? Det er du som har vært inne i henne. Dere må bruke lang tid på oppvarming slik at hun blir våt og klar, og dere kan i tillegg pøse på med glidemiddel. 0 Siter
Ottar77 Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Skrevet 12. februar 2003 Ja, det spørsmålet er vel du selv bedre egnet til å besvare enn oss andre? Det er du som har vært inne i henne. Dere må bruke lang tid på oppvarming slik at hun blir våt og klar, og dere kan i tillegg pøse på med glidemiddel. hehe.. humor har du iallefall.. :-) Joda.. det er ikke slik at vi akkurat stresser med å ha sex heller, og jeg tror hun er våt nok. Men, kanskje vi ikke venter lenge nok. 0 Siter
millivanilli Skrevet 12. februar 2003 Skrevet 12. februar 2003 Er jo også mye mulig hun spenner seg, spenner musklene i skjeden, og blir dermed "for trang". Er ikke sikkert hun er klar over dette selv, engang. Jeg gjorde det i begynnelsen med en ny fyr, og da blei det vanskelig... Hun må slappe av og ikke knipe før etter at du er inne i henne... Men, som sagt, dette er bare en mulig forklaring! 0 Siter
Ottar77 Skrevet 12. februar 2003 Forfatter Skrevet 12. februar 2003 Er jo også mye mulig hun spenner seg, spenner musklene i skjeden, og blir dermed "for trang". Er ikke sikkert hun er klar over dette selv, engang. Jeg gjorde det i begynnelsen med en ny fyr, og da blei det vanskelig... Hun må slappe av og ikke knipe før etter at du er inne i henne... Men, som sagt, dette er bare en mulig forklaring! takk.. Vel.. jeg tror ikke at det er total svada det du sier. du har et poeng med det du sier... :-) 0 Siter
Gjest Been there Skrevet 13. februar 2003 Skrevet 13. februar 2003 Vaginisme - skjedekramper. Det er psykisk, og man er oftest ikke klar over det selv. Det krever endel psykisk jobbing for å bli kvitt det, men det går. I mellomtiden kan det være lurt å ha sex som ikke nødvendigvis inkluderer penetrering. Man er ikke "for trang", skjeden er tøyelig. Regner med det går greiere når hun er skikkelig full? Det gjorde det med meg!:-) Jobb med saken, det ER mulig å overvinne! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.