Gå til innhold

Ingen sexlyst!

Anbefalte innlegg

Gjest Takk for hjelpen

Jeg er en jente på 23 år som har mistet sexlysten :o( Jeg har vært sammen med kjæresten min i seks år, og i de siste to-tre årene har dette vært ganske plagsomt. Jeg går på p-piller, og lurer på om dette kan være en årsak? Er det noen som har noen tips og råd så blir jeg evig takknemlig!!

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93093-ingen-sexlyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Jeg har vært sammens med kjæresten min i knappe 2 år, og har slitt med elendig sexlyst en god stund nå. Jeg har blitt helt antikos, for da er jeg redd for at han skal tolke det som at vi skal ha sex. Da igjen er jeg redd for at han skal bli skuffet at jeg avviser han, så jeg kommer alltid opp med gode unnskyldninger (vondt i hodet, kvalm eller trøtt o.l)

Har holdt på med dette en stund nå, han er klar over dette da jeg har fortalt han om det, prøver å finne en forklaring på dette da jeg er utrolig glad i han, men begynner nå og lure på om det rett og slett er fordi jeg ikke tenner sexuellt på han som før......?

I den forbindelsen lurer jeg på hvordan du opplever manglende sexlyst. Er det at du er tørr i skjeden, eller utarter det seg på andre måter?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93093-ingen-sexlyst/#findComment-516510
Del på andre sider

GUTT19761365380471

Hei! Jeg er en gutt med en kjæreste som har akkurat samme problemet som du/dere, har selv lagt inn innlegg "Kjærester og sex", og håper å få litt hjelp til dette her. (se forøvrig innlegget under)

Jeg (gutt) og min kjæreste har vært sammen i 6 1/2 år. I løpet av det siste halve året har vi hatt sex kanskje 5 ganger, hvor jeg har vært den som har tatt initiativ i 4 av dem...Nå er det blitt slik at jeg ikke jeg heller tar initiativ lenger, da jeg føler at jeg presser meg på og at det bare blir dumt. Vi har snakket åpent om dette, hun sier bare at hun rett og slett ikke har lyst. Vi har prøvd å finne grunnen, men hun sier bare at det ikke er noen grunn og at hun rett og slett ikke har lyst. Ellers så har vi det kjempebra, og det blir ikke noen krangler av dette, da jeg er VELDIG tålmodig av meg, og ikke vil "stresse" noe opp. Jeg har prøvd å snakke om det er noe hun vil ha annerledes / prøve noe nytt ang. sex, men der sier hun nei og synes det er bra som det er. Det har etterhvert blitt slik at jeg tror det er meg det er noe feil med, og har vært en del deprimert i det siste ang. situasjonen. Jeg må påpeke at jeg overhodet ikke er "sexgal", men 5 ganger i løpet av ett 1/2 år synes jeg er lite. For meg er det ikke bare sex, men også nærheten som hører til som mangler, den får man ikke bare med å ligge inntill hverandre om natten...Jeg har selv prøvd å tenke på hva grunnen kan være, kanskje min kjæreste rett og slett har for mye å gjøre? (Har tunge studier fra morgen til kveld, og hun virker generelt trøtt og uopplagt...) Jeg må bare si at ellers så synes jeg at jeg har verdens beste kjæreste og jeg er kjempeglad i henne! Jeg må innrømme at jeg blir litt nedtrykkt av dette her...Håper noen (gjerne jenter) kan hjelpe meg litt med dette her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93093-ingen-sexlyst/#findComment-516678
Del på andre sider

Hei! Jeg er en gutt med en kjæreste som har akkurat samme problemet som du/dere, har selv lagt inn innlegg "Kjærester og sex", og håper å få litt hjelp til dette her. (se forøvrig innlegget under)

Jeg (gutt) og min kjæreste har vært sammen i 6 1/2 år. I løpet av det siste halve året har vi hatt sex kanskje 5 ganger, hvor jeg har vært den som har tatt initiativ i 4 av dem...Nå er det blitt slik at jeg ikke jeg heller tar initiativ lenger, da jeg føler at jeg presser meg på og at det bare blir dumt. Vi har snakket åpent om dette, hun sier bare at hun rett og slett ikke har lyst. Vi har prøvd å finne grunnen, men hun sier bare at det ikke er noen grunn og at hun rett og slett ikke har lyst. Ellers så har vi det kjempebra, og det blir ikke noen krangler av dette, da jeg er VELDIG tålmodig av meg, og ikke vil "stresse" noe opp. Jeg har prøvd å snakke om det er noe hun vil ha annerledes / prøve noe nytt ang. sex, men der sier hun nei og synes det er bra som det er. Det har etterhvert blitt slik at jeg tror det er meg det er noe feil med, og har vært en del deprimert i det siste ang. situasjonen. Jeg må påpeke at jeg overhodet ikke er "sexgal", men 5 ganger i løpet av ett 1/2 år synes jeg er lite. For meg er det ikke bare sex, men også nærheten som hører til som mangler, den får man ikke bare med å ligge inntill hverandre om natten...Jeg har selv prøvd å tenke på hva grunnen kan være, kanskje min kjæreste rett og slett har for mye å gjøre? (Har tunge studier fra morgen til kveld, og hun virker generelt trøtt og uopplagt...) Jeg må bare si at ellers så synes jeg at jeg har verdens beste kjæreste og jeg er kjempeglad i henne! Jeg må innrømme at jeg blir litt nedtrykkt av dette her...Håper noen (gjerne jenter) kan hjelpe meg litt med dette her...

(gutt1976:)jeg er jente og har det som deg! vi har sjelden sex, jeg merker han har lyst men han er trøtt og sliten... det er kjedelig å alltid (omtrent) bli avvist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/93093-ingen-sexlyst/#findComment-517860
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...