Gå til innhold

4 barn med 4 menn..

Anbefalte innlegg

Gjest andres meninger

Hvis moren ikke er sterk, er det desto større grunn til å støtte henne, istedet for å være "flau" over henne.

Da er det SISTE hun trenger å føle at noen er "flaue" pga henne!

Med vennlig hilsen

hun er sterk nok, men har ikke helt styr på tingene alltid. tar de som de kommer. flytter plutselig og drar flyttelasset med seg. men så ombestemmer hun seg og drar tilbake dit hun bodde sist... melder ungene inn i skolen igjen. litt rot av og til. men hun har tålt mye, og gjør som hun vil. hun vet ikke nå hva jeg tenker, men at jeg støtter henne vet hun. (det er så mange innlegg her!)

Fortsetter under...

• Svar 226
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

55

• SierDuDet

19

• huufsa

9

• Dorthe

7

Mest aktive i denne tråden

Han tenkte sikkert like lite konsekvenser han da!

Ja, og sånn sett så blir de sikkert et perfekt par.

Får håpe for hennes skyld at hun slår seg til ro, dersom det er det hun vil, eventuelt å dytte ut unger med 5 ny fedre, om det er det hun vil.

Jeg aner jo fint lite om denne dama, men det ringer en bjelle når hun har to rettsaker med to forskjellige fedre på gang.

Gjest andres meninger

Jeg forstår jo hva du mener, og selv om det helt sikkert ligger mye bak det her som jeg ikke aner noe om (jeg har ikke lest resten av tråden, men ser den er lang), så utvilsomt inntrykket mitt av det du skriver over her at dette ikke kan være bra for unga.

Men det har jo forsåvidt ikke så mye med det å være flau å gjøre.

Det jeg finner mest imponerende i innlegget ditt er for øvrig at hun klarte å finne seg en ny mann...

ja.. han må jo være glad i henne da? jeg kjenner ham ikke.

Gjest appendix

Hvis moren ikke er sterk, er det desto større grunn til å støtte henne, istedet for å være "flau" over henne.

Da er det SISTE hun trenger å føle at noen er "flaue" pga henne!

Med vennlig hilsen

En kan da være flau over folk uten nødvendigvis å si eller vise det!

Jeg har vært flau over gubben i alle år jeg, men det har han garantert ikke oppfattet. Han er såre fornøyd med seg selv.

Og slik er det kanskje med denne moren også....

Og så vet jeg også at en av ungene av og til er litt flau over meg i enkelte sammenhenger. Og det skjønner jeg godt. Fornærmer meg ikke. Selv så var jeg veldig flau over foreldrene mine en periode.

Går ut fra at Mette-Marit er ganske flau over faren også. Selv om det ikke er hennes ansvar hvordan han oppfører seg, så erd et rart med det. Ikke gøy når noen av ens nærmeste påkaller seg negativ oppmerksomhet.

Det er vel samme mekanismen som gjør seg gjeldende for 'andres meninger' skulle jeg tro!

En helt menneskelig reaksjon, som selv om den ikke er riktig og nødvendig, er ganske forståelig.

Det synes jeg!

ja.. han må jo være glad i henne da? jeg kjenner ham ikke.

Jupp, og han må være glad i unger også.

Jeg ser bare for meg utrolige problemer i diverse ferier, helger, onsdager når fedrene skal hente unga, osv.

Det må jo være et helvete, med mindre hun er sigøyner og reiser rundt med samtlige av fedrene.

Annonse

Gjest appendix

Ja, og sånn sett så blir de sikkert et perfekt par.

Får håpe for hennes skyld at hun slår seg til ro, dersom det er det hun vil, eventuelt å dytte ut unger med 5 ny fedre, om det er det hun vil.

Jeg aner jo fint lite om denne dama, men det ringer en bjelle når hun har to rettsaker med to forskjellige fedre på gang.

Ja, det er _heldigvis_ ikke en helt vanlig situasjon. Godt for den oppvoksende generasjon.

Gjest andres meninger

Sier du at du er "flau" over at din slektning ikke brukte prevensjon?

Jeg har en slektning som kom til verden på tross av at moren var på pillen, og faren brukte kondom.

(Hun har alltid følt seg "uønsket"! *S*)

Med vennlig hilsen

nei, ikke flau pga det

En kan da være flau over folk uten nødvendigvis å si eller vise det!

Jeg har vært flau over gubben i alle år jeg, men det har han garantert ikke oppfattet. Han er såre fornøyd med seg selv.

Og slik er det kanskje med denne moren også....

Og så vet jeg også at en av ungene av og til er litt flau over meg i enkelte sammenhenger. Og det skjønner jeg godt. Fornærmer meg ikke. Selv så var jeg veldig flau over foreldrene mine en periode.

Går ut fra at Mette-Marit er ganske flau over faren også. Selv om det ikke er hennes ansvar hvordan han oppfører seg, så erd et rart med det. Ikke gøy når noen av ens nærmeste påkaller seg negativ oppmerksomhet.

Det er vel samme mekanismen som gjør seg gjeldende for 'andres meninger' skulle jeg tro!

En helt menneskelig reaksjon, som selv om den ikke er riktig og nødvendig, er ganske forståelig.

Det synes jeg!

Du skriver: "En kan da være flau over folk uten nødvendigvis å si eller vise det!"

og "Går ut fra at Mette-Marit er ganske flau over faren også."

1) Tror du ikke faren til MM vet det?

2) Tror du ikke at denne moren, som selvsagt er alt for kjent med at samfunnets reaksjon på "4 barn med 4 fedre", kan se om noen er "flaue" over henne?

Jeg vil tippe hun kan detektere slikt på ca 50 meters avstand!

Med vennlig hilsen

Gjest andres meninger

Hun må selv feile og lære..

Hun som min venninne tror sikkert de har funnet den rette og så går det galt.. Men har det hun jeg kjenner nå da..

Man ser seg blind på kjærlighet vet du... Men ta deg en prat med henne, el hjelp henne for den saks skyld.. Kan være hun trenger og lufte seg til noen hun også..

jeg håper ja hun har den rette nå. men før var det f.eks. en som slo og ikke behandlet henne godt. så fant hun igjen en som skulle kontrollere henne. uheldig. en gang giftet hun seg selv om hun ikke ville.

Jeg fatter ikke hvorfor _du_ er flau over noe en annen har gjort.

Jeg forstår likevel problemet. 4 unger med 4 forskjellige fedre sier vel noe om hvordan denne jenta lever livet, og dette er da bare nødt til å få følger for barna også. Det må jo tross alt være helvete på jord å styre fedrenes besøkstid ut fra dette, noe man vel lukter når man leser innlegget ditt og du snakker om at hun har/har hatt rettsaker med to av fedrene.

For alt jeg vet kan jo rettsakene komme som følge av at fedrene er rasshøl, men når du i tillegg nevner en fyr som er et rasshøl, og som åpenbart ikke er blant disse to rettsakstilfellene, så lukter jeg her et snev av uanstendighet hos denne kvinnen dersom 3 av 4 av barnas fedre er rasshøl.

Radaren min sier vel at denne dama ikke er helt stabil.

Men jeg forstår fortsatt ikke hva du er flau over.

Og ja, det finnes nok flere som har barn med mer enn tre forskjellige fedre.

Det som er litt trist, er at når man først har funnet seg 'en' drittsekk... - så er det faktisk sånn at det er det man ender opp med gang på gang... - og det kan komme av hvordan man er blitt formet i barndom / oppvekst... og jeg snakker av egen erfaring...

Det at hun har vært på krisesenter en gang, vil kanskje indikere at hun muligens har et sånt 'mønster' i livet sitt.

Og det er vanskelig å komme ut av, det...

:o/

Gjest appendix

Men man kan da ikke gå rundt og være "flau over at mine slektningers barn er født på feil tidspunkt"???

Har du barn? Hva hvis noen kom og fortalte deg at "jeg synes du fikk barn for tidlig, og jeg er flau pga det!"?

Med vennlig hilsen

Ja, men det er det da vitterlig noen som er. Flaue fordi tenåringene deres blir gravide!

Folk er sant og si veldig mye flaue her i landet.

Foreldrene mine var veldig flaue over meg da jeg var ung. Gjorde masse som var veldig flaut i deres kretser. Det godtok jeg. Jeg valgte et annet liv enn dem. Det var nok vanskelig for dem en periode. Blir jo litt pinlig å forklare og så videre.

Tenkte litt på hva som kunne fått meg til å bli flau (eller hva en velger å kalle det) over mine egne barn. Tror det måtte være hvis de ble kriminelle. DA ville jeg vært flau. Garantert. Selv om det ikke kunne sies å være min _skyld_. Men det ville plaget meg voldsomt, og jeg ville ikke ha behov for å fortelle hvem som helst om det. Kun folk jeg stolte på som jeg visste ikke så ned på meg av den grunn.

Og så ville jeg synes det ville vært flaut hvis mannen min fløy nakenover torget. Eller hvis han la seg etter dattera til naboen.

Det er mye å være flau over når en har famfilie....

Gjest andres meninger

Jupp, og han må være glad i unger også.

Jeg ser bare for meg utrolige problemer i diverse ferier, helger, onsdager når fedrene skal hente unga, osv.

Det må jo være et helvete, med mindre hun er sigøyner og reiser rundt med samtlige av fedrene.

to må reise langt for å møte fedrene, en har ikke hatt kontakt med faren pga at han muligens kan ha misbrukt? barnet

Annonse

Det som er litt trist, er at når man først har funnet seg 'en' drittsekk... - så er det faktisk sånn at det er det man ender opp med gang på gang... - og det kan komme av hvordan man er blitt formet i barndom / oppvekst... og jeg snakker av egen erfaring...

Det at hun har vært på krisesenter en gang, vil kanskje indikere at hun muligens har et sånt 'mønster' i livet sitt.

Og det er vanskelig å komme ut av, det...

:o/

Jeg har ikke lest nedover her, så jeg vet lite om krisemønstre.

Men jeg må innrømme at tankene mine hellet mer i retning av en mor som ikke lot sine barns fedre se ungene så mye som de selv ville.

Jeg mener... Hvordan er det praktisk mulig å ha en vanlig besøksordning når man har 4 forskjellige fedre å forholde seg til? Derfor tenkte jeg at hun kanskje prøvde å kvitte seg med et par stk, eventuelt at de gikk rettens vei for å få se unga sine oftere enn hva som er tilfelle.

Men dette vet jo ikke jeg noe om. Det var bare det første so slo meg når jeg leste innlegget hennes.

Gjest appendix

Du skriver: "En kan da være flau over folk uten nødvendigvis å si eller vise det!"

og "Går ut fra at Mette-Marit er ganske flau over faren også."

1) Tror du ikke faren til MM vet det?

2) Tror du ikke at denne moren, som selvsagt er alt for kjent med at samfunnets reaksjon på "4 barn med 4 fedre", kan se om noen er "flaue" over henne?

Jeg vil tippe hun kan detektere slikt på ca 50 meters avstand!

Med vennlig hilsen

1. Jo!

2. Hvis en selv er flau over ens egen situasjon, så vil en garantert veldig fort se at andre også skammer seg. Hvis en derimot ikke i det hele tatt skjønner at en har noe å være flau over, så vil en heller ikke så lett merke denne flauheten hos andre.

Gjest appendix

Sier du at du er "flau" over at din slektning ikke brukte prevensjon?

Jeg har en slektning som kom til verden på tross av at moren var på pillen, og faren brukte kondom.

(Hun har alltid følt seg "uønsket"! *S*)

Med vennlig hilsen

Insinuasjon igjen!

'andres meninger' har vel aldri sagt hun er flau over at hun ikke har brukt prevensjon.

Du lager jo til så mye rart her!

to må reise langt for å møte fedrene, en har ikke hatt kontakt med faren pga at han muligens kan ha misbrukt? barnet

Det var det eneste som manglet her. Overgrep!

Jeg vet ikke noe mer enn hva jeg leser i første innlegget og i svarene deres til meg, men min generelle skepsis forteller meg her at hun ikke vil at unga skal se fedrene sine (det er jo praktiske problemer forbundet med dette når de utgjør et halvt fotball lag), og gjør sitt for å få full foreldrerett.

Disse mannfolka er i såfall ikke de første som har fått, og senere vil få, oppleve anklager om overgrep, mishandling, og gud vet hva, for at kvinnene skal få foreldreretten.

Jeg kan selvsagt ta veldig feil, men alarmklokkene mine ringer relativt kraftig etter som jeg leser mer og mer her.

Gjest andres meninger

Jeg har ikke lest nedover her, så jeg vet lite om krisemønstre.

Men jeg må innrømme at tankene mine hellet mer i retning av en mor som ikke lot sine barns fedre se ungene så mye som de selv ville.

Jeg mener... Hvordan er det praktisk mulig å ha en vanlig besøksordning når man har 4 forskjellige fedre å forholde seg til? Derfor tenkte jeg at hun kanskje prøvde å kvitte seg med et par stk, eventuelt at de gikk rettens vei for å få se unga sine oftere enn hva som er tilfelle.

Men dette vet jo ikke jeg noe om. Det var bare det første so slo meg når jeg leste innlegget hennes.

fedrene får se barna sine når de vil. untatt en som ikke har behandlet henne godt. rettsakene var om besøksordning bl.a.

Gjest appendix

Dette er en tråd om hun har grunn til å være "flau"...

Med vennlig hilsen

Om hun ikke har grunn, så ER hun det iallefall.

Og det skjønner jeg igrunnen godt!!!

Jeg ville ikke vært stolt i allefall. Om en ikke da er likegyldig, så faller vel valget på flau da.

Gjest appendix

Sikkert, men hvor mange sexpartnere hun har, har fint lite å gjøre med om hun er en god mor!

Tråden her går på om slektningen skal være "flau" fordi moren har 4 barn med 5 menn! (ref. titelen på tråden!)

Med vennlig hilsen

Saken er hvor godt hun beskytter barna mot eller skuler for dem at hun har mange sexpartnere.

Jeg synes ikke det er ok at småbarnsforeldre drar stadig nye sexpartnere inn i bildet. Ikke hvis dette foregår i hjemmet der barna er, og de risikerer å finne mamma i senga med stadig nye menn.

Mulig jeg er gammeldags, men det mener nå jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...